Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Vi er en familie på fem, tre gutter i skolealder. Vi har allerede gjort unna storby, dyrepark og tivoli, så nå ønsker vi oss noe helt annet. Vi er veldig glad i naturen, men fordi jeg er gravid så orker ikke jeg og ligge i telt eller de helt store sprella. Men tar imot naturforslag med stooor takk! Noen tips til spennende og morsomme ting og gjøre? Vi bor på østlandet, og er vandt til og kjøre bil, men nord for Trondheim blir nok i det lengste laget i år. Vi har to uker til rådighet.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Hva med de naturlige "vannskliene" i Nissedal?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 far og barn sykler rallarvegen, mor tar toget :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Tusen takk for svar. De" vannskliene" så spennende ut, det er nok midt i blinken for gutta. Far og barn på sykkeltur hørtes behagelig ut for meg, men blir jo ikke familieferie av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå