Gå til innhold

Sykehus for bekkenløsning


MammaBrum

Anbefalte innlegg

Jeg har lest om kvinner som forteller at de har vært innlagt på sykehus i de siste månedene fødselen p.g.a. bekkenløsning. Jeg lurer på om noen vet hva som egentlig gjør at man tipper over fra å være sengeliggende hjemme til å bli innlagt? Jeg skjønner ikke helt hva som kan være bedre på sykehus når det ikke finnes noen effektiv behandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, har aldri hørt at man blir innlagt på sykehus for bekkenløsning. Skjønner ikke helt som deg hva det skulle være godt for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble innlagt for bekkenløsning når jeg skulle ha min nr 2, og det sier jeg takk og lov for nå, fikk morkakeløsning og ble akutt keisersnitt med over en liter blod i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble innlagt for bekkenløsning når jeg skulle ha min nr 2, og det sier jeg takk og lov for nå, fikk morkakeløsning og ble akutt keisersnitt med over en liter blod i magen.

 

Skjønner jo godt at det var greit å være på sykehus i en sånn situasjon, kan jeg likevel spørre om noe? Hadde bekkenløsninga noe med morkakeløsninga å gjøre? Kan det trigge eller påvirke sånne komplikasjoner? I tilfelle så skjønner jeg jo poenget, jeg har bare aldri hørt om noe sånt - og jeg innrømmer glatt at jeg ble litt skremt nå, ettersom jeg ved 17 uker alt er så dårlig at jeg ikke kan gå mer enn noe få hundre meter med krykker og sitter i rullestol mye av tida.

Hadde du andre symptomer enn bekkenløsning da du ble innlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble innlagt for bekkenløsning når jeg skulle ha min nr 2, og det sier jeg takk og lov for nå, fikk morkakeløsning og ble akutt keisersnitt med over en liter blod i magen.
Skjønner jo godt at det var greit å være på sykehus i en sånn situasjon, kan jeg likevel spørre om noe? Hadde bekkenløsninga noe med morkakeløsninga å gjøre? Kan det trigge eller påvirke sånne komplikasjoner? I tilfelle så skjønner jeg jo poenget, jeg har bare aldri hørt om noe sånt - og jeg innrømmer glatt at jeg ble litt skremt nå, ettersom jeg ved 17 uker alt er så dårlig at jeg ikke kan gå mer enn noe få hundre meter med krykker og sitter i rullestol mye av tida. Hadde du andre symptomer enn bekkenløsning da du ble innlagt?

 

jeg hadde kun bekkenløsning og var ekstrem sliten, derfor ble jeg innlagt. brukte rullestol på sykehuset siden jeg ikke kom meg noen steder pga av bekkenløsninga. har fått bekkenløsning allerede nå og er kun i uke 8. jeg håper du får hjelp for bekkenløsninga di, jeg har begynt hos naprapat og er kjempe glad for det. nå har jeg vært hos henne i dag og klarte til og med å hente posten uten krykker, stolt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...