Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Skal kjøpe høstsakene først. Hva trenger vi? Gummistøvler har vi kjøpt. Hun er også bare 10 mnd når hun begynner i bhg så kommer kanskje ikke til å være så mye ute første året?
kråkemamma Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Regntøy, luer, votter, ull, fleecedress, I vår bhg var de ute en gang om dagen også første året om det ikke storma å snødde. Det var da etter et par måneder med bli kjent inne tid. Så greit med varmt tøy til en som ikke er så aktiv og mobil:)
Nelliesprelli09 Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Ull innerst og flecce ytterst. Husk strikk under cheroxene så de ikke blir våte når de er ute og krabber. 2-3 bytt i hylla. lue,hals,votter:)
det er berre mordi Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Da må dere ha regntøy og vinterdress. Det er også lurt med slike overtrekk til føttene man får kjøpt til småttiser som ikke kan å gå enda. Da trenger bare de noen gode sokker å ha inne i overtrekkene, så er de tørre og gode når de sitter ute og leker seg, og de trenger ikke sko. Jeg husker ikke hva de heter, men jeg kjøpte de i alle fall på reflex. Et par luer, fleecedresser og regnvotter så har dere sikkert et greit grunnlag for barnehagestart.
Mamma_til_2 Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 jeg jobbet på småbarnsavd før, vær så snill kjøp votter som passer, ikke kjøp votter til og vokse i, barna klarer ikke leke i de og blir bare lei seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå