Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Det er jo så in med -ander -sander navn, så jeg tenkte jeg måtte finne noen flere sjeldne utgaver av disse. Hva med: Koriander Janander Kurander Terjander Josander Mulighetene er jo uendelige:)
Serepta Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Timian er jo et navn, så hvorfor ikke Koriander.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Timian er jo et navn, så hvorfor ikke Koriander. Ahhh... Timian Koriander skal min sønn hete!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Koriander, Timian og Rosemarin er navnene til noen trillinger jeg vet om...
MammaKos Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Koriander, Timian og Rosemarin er navnene til noen trillinger jeg vet om... omg.......
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Koriander, Timian og Rosemarin er navnene til noen trillinger jeg vet om... Koriander var en liten gutt Timian likeså Rosmarin ei jente så søt Lysten på pizza ble så stor at til slutt Ble hjernen nokså bløt...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Mari Huanna passer også inn på en måte. Familens sorte får...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Hadde en amerikansk bekjent som kalte barnet sitt Mary Jane. Da holdt jeg på å ramle av stolen. (Ja, hun var fra den type miljø, så burde ikke ha blitt overrasket over hvor dum hun var)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Hadde en amerikansk bekjent som kalte barnet sitt Mary Jane. Da holdt jeg på å ramle av stolen. (Ja, hun var fra den type miljø, så burde ikke ha blitt overrasket over hvor dum hun var) Holder til i samme miljø, dere altså?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Hadde en amerikansk bekjent som kalte barnet sitt Mary Jane. Da holdt jeg på å ramle av stolen. (Ja, hun var fra den type miljø, så burde ikke ha blitt overrasket over hvor dum hun var) Holder til i samme miljø, dere altså? Nei, overhodet ikke. Jeg er dopfri, gitt.
Lady lovely locks Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Det er jo så in med -ander -sander navn, så jeg tenkte jeg måtte finne noen flere sjeldne utgaver av disse. Hva med: Koriander Janander Kurander Terjander Josander Mulighetene er jo uendelige:) Josander kan jeg se for meg at kan slå greit til.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 Ja, de er for rare.... Hvorfor ikke bare Sander..? Det er jo faktisk "et navn"
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 Hadde en amerikansk bekjent som kalte barnet sitt Mary Jane. Da holdt jeg på å ramle av stolen. (Ja, hun var fra den type miljø, så burde ikke ha blitt overrasket over hvor dum hun var) Holder til i samme miljø, dere altså? Hva mente du egentlig med dette?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #19 Skrevet 8. juli 2012 Hva med Carosander? Eller Karusell rett og slett?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #21 Skrevet 8. juli 2012 Karusander er fint. Alternativt Karusandra til jente.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. juli 2012 #22 Skrevet 8. juli 2012 Hva med Fjottleik? Det syns jeg er skikkelig stilig..
3 nøtter til Askepott Skrevet 9. juli 2012 #24 Skrevet 9. juli 2012 Eneste som er rar og barnselig er deg Hi.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2012 #25 Skrevet 9. juli 2012 Hva skal man kalle deg Askepott som hetser HI her. Kjenner du henne så godt at du vet at hun er barnslig og rar? Her kan man visst hetse fritt bare man har nick. Skam deg Askepott!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå