Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Da bør du prøve Fedora Mineral makeup. Helt fantastisk sminke som gjør underverker. Jeg prøvde start kitet mitt nå og jeg ble jo så pen Både rødhet og urenheter forsvant med bare et lag pudder
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Kjempeflott for deg for meg blir huden bare verre, det vil si jeg ser fin ut med sminken på i noen timer men huden er ganske ødelagt når jeg vasker den av etterpå. Men det er dog slik med de fleste sminkemerker jeg har prøvd. Selv de som averterer med å være for sensitiv hud. Så sminke har jeg gitt opp ideen på.
silje1989 Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Kjempeflott for deg for meg blir huden bare verre, det vil si jeg ser fin ut med sminken på i noen timer men huden er ganske ødelagt når jeg vasker den av etterpå. Men det er dog slik med de fleste sminkemerker jeg har prøvd. Selv de som averterer med å være for sensitiv hud. Så sminke har jeg gitt opp ideen på. signerer den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå