Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 http://www.abcnyheter.no/livet/2012/07/08/line-28-har-dobbel-livmor-og-vagina Det med mor, far og barn på litt nede på siden.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 ser hva du mener. men jeg vet sannelig ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Noe med øynene/ansiktet hennes. Ser ut som om bildet er dradd/klippet til.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Jeg tror nok hun er slik. Kan se ut som hun har hatt ganespalte kanskje? (hareskår) som har blitt opperert og rettet på i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Føtalt alkoholsyndrom? Tror man kan få det utseende uten å være hjerneskadet om mammaen drikker alkohol i svangerskapet...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Ser ut som om hun har sånn hareskår ja. ikke bildet sin feil det. Ser det på begge bildene forsåvidt. Nydelig dame
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Hva er vitsen med å sitte og spekulere i et annet menneskes utseende på denne måten? Atpåtil en dame som fint kan befinne seg her inne og lese disse kommentarene om hvordan hun ser ut og hvorfor. Var dette virkelig det dere greide henge dere opp i utifra denne artikkelen?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Jeg synes også hun var pen, på en litt spesiell måte. Digger folk som er flotte uten å se ut som Barbie
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 Hva er vitsen med å sitte og spekulere i et annet menneskes utseende på denne måten? Atpåtil en dame som fint kan befinne seg her inne og lese disse kommentarene om hvordan hun ser ut og hvorfor. Var dette virkelig det dere greide henge dere opp i utifra denne artikkelen? Hmm, nå er det vel ingen som har sagt noe direkte negativt. Hun er pen ja, på en litt "alvete" måte.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Hva er vitsen med å sitte og spekulere i et annet menneskes utseende på denne måten? Atpåtil en dame som fint kan befinne seg her inne og lese disse kommentarene om hvordan hun ser ut og hvorfor. Var dette virkelig det dere greide henge dere opp i utifra denne artikkelen? Du vet at noe skal man jo få dagene til å gå med Nivået på den sosiale intelligensen her inne slutter aldri å overraske...
Gjest Morn du Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 Enig med #8. Hvis du ser på det øverste bildet, kan du se antydning til det samme, men siden det er i profil, vises det ikke like godt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 Godt alle dere andre er super pene og ingen "feil" med dere andre. Jeg syntes hun var pen jeg.
Silly80 Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 Hun har nok hatt hareskår. Nydelig dame, men burde vel fokusere på historien istedenfor å henge seg opp i folks utseende.. Hun har nydelige øyne da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå