Gå til innhold

Er det noe rart med dette bildet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte det ikke, jeg.. Hva er rart?

Skrevet

ser hva du mener. men jeg vet sannelig ikke jeg!

Skrevet

Noe med øynene/ansiktet hennes. Ser ut som om bildet er dradd/klippet til.

Skrevet

Oi................

Skrevet

Jeg tror nok hun er slik. Kan se ut som hun har hatt ganespalte kanskje? (hareskår) som har blitt opperert og rettet på i etterkant.

Skrevet

Føtalt alkoholsyndrom? Tror man kan få det utseende uten å være hjerneskadet om mammaen drikker alkohol i svangerskapet...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ser ut som om hun har sånn hareskår ja. ikke bildet sin feil det. Ser det på begge bildene forsåvidt. Nydelig dame

Skrevet

Hva er vitsen med å sitte og spekulere i et annet menneskes utseende på denne måten? Atpåtil en dame som fint kan befinne seg her inne og lese disse kommentarene om hvordan hun ser ut og hvorfor.

Var dette virkelig det dere greide henge dere opp i utifra denne artikkelen?

Skrevet

Jeg synes også hun var pen, på en litt spesiell måte. Digger folk som er flotte uten å se ut som Barbie :)

Skrevet
Hva er vitsen med å sitte og spekulere i et annet menneskes utseende på denne måten? Atpåtil en dame som fint kan befinne seg her inne og lese disse kommentarene om hvordan hun ser ut og hvorfor. Var dette virkelig det dere greide henge dere opp i utifra denne artikkelen?

Hmm, nå er det vel ingen som har sagt noe direkte negativt. Hun er pen ja, på en litt "alvete" måte.

Skrevet
Hva er vitsen med å sitte og spekulere i et annet menneskes utseende på denne måten? Atpåtil en dame som fint kan befinne seg her inne og lese disse kommentarene om hvordan hun ser ut og hvorfor. Var dette virkelig det dere greide henge dere opp i utifra denne artikkelen?

Du vet at noe skal man jo få dagene til å gå med :P

Nivået på den sosiale intelligensen her inne slutter aldri å overraske...

Gjest Morn du
Skrevet

Enig med #8.

Hvis du ser på det øverste bildet, kan du se antydning til det samme, men siden det er i profil, vises det ikke like godt.

Skrevet

Godt alle dere andre er super pene og ingen "feil" med dere andre.

Jeg syntes hun var pen jeg.

Skrevet

Hun har nok hatt hareskår. Nydelig dame, men burde vel fokusere på historien istedenfor å henge seg opp i folks utseende..

Hun har nydelige øyne da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...