Gå til innhold

hvordan kan dette skje???? BIM OG FACEBOOK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en diskusjon med ei her , der det ble litt "hett" og plutselig var damen på min facebook, selv om jeg skrev som anonym her, og jeg vet ikke hvem damen var, hun bor langt i fra bygda mi.

Hvordan kan dette skje? Hun visste at det var meg som hun hadde diskutert med og sa masse stygt til meg på min facebook side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun visste vel hvem du var, og skjønte utfra kontekst + kanskje noe du refererte til at det var deg..?

Skrevet

hææ? Dama kjenner meg jo ikke ?? Har aldri sett vesenet!

Skrevet

Huff det må ha vært ubehagelig, rene stalkeren!

Skrevet

Må være noe du har skrevet som har avslørt deg... Glemt å trykke anonym på et av innleggene? Lett for hvis det blir opphetet...

Skrevet

hææ? Dama kjenner meg jo ikke ?? Har aldri sett vesenet!

Nei, men du vet, folk snakker... Jeg vet sikkert om mange som ikke vet on meg og omvendt. En venn (eller uvenn!j forteller en historie om deg som noen forteller osv

Det må for øvrig ha vært skikkelig guffent!

Skrevet

Æsj, så ekkelt! Finnes det virkelig en metode for å finne folk som er her på forumet?

Skrevet

jeg skrev bare som anonym med denne damen, ( om navn), og jeg kjenner som sagt ikke damen, og hun visste for øvrig ikke noe om meg heller, men dum som jeg var så godtok jeg venneforespørselen, ( jeg visste jo ikke hvem hun var) .

Hun kjenner absollutt ikke meg, hadde dette vært ei fra hjemmbygda eller noe så hadde jeg tenkt annerledes, men hun var fra en helt annen landsdel, og vi hadde ingen felles venner på fb.

Skrevet

Hun har vel lett opp ip-adressen eller noe.

Eller så har vi en moderator her inne med urent mel i posen- de ser jo hvem som skjuler seg bak anonymknappen og nickene.

Hvis ikke er du lettere gjenkjennelig enn du tror.

Skrevet

Anbefaler deg forøvrig å melde fra til Elin i teamet her inne angående dette, og oppgi navnet på denne personen, i tilfelle det er snakk om en moderator.

Men det kan jo også være at denne facebookprofilen er falsk, og at det faktisk er en du kjenner som sitter der og kødder med deg.

Skrevet

Takk for svar. Godt mulig dette er en falsk profil ja, hun har bare 27 venner på vennelista, så godt mulig hun har tullet med flere der ute.

Skrevet
Takk for svar. Godt mulig dette er en falsk profil ja, hun har bare 27 venner på vennelista, så godt mulig hun har tullet med flere der ute.

Da er det vel garantert en syking i din omgangskrets som kjente deg igjen her og skal lage kvalm. Jeg ville rapportert dette til teamet her inne, samt Facebook- fortell dem at du blir truet og trakassert, og at du mistenker at dette er en falsk profil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...