Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Fortell... Trenger inspirasjon til hva man IKKE skal gjøre i ferien
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Ikke reis til Tunisia:) Det var min og resten av bussen , totalt 16 personer helt enige om. Skikkelig dritt land!
Himmel og hav Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Man skal IKKE dra på en liten hytte langt til fjells, midt på sommeren, med to unger i værste "jeg kjeeeeeder meg"- alder, når det er meldt 4 grader og sludd. Det er begrenset hvor mange runder Ludo og vri åtter man orker, og hvor mange ganger det er artig å lese samme Donaldbladet høyt. Det gjør det ikke bedre at stedet man reiste fra hadde 21 grader i vannet, sol og lune kvelder. Jeg gjør ihvertfall ikke det igjen, så da får min "sykle innover viddene"- mann heller gjøre det aleine.
Hannepålandet Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Var i Egypt da demonstrasjonene begynnte. De som reise dagen etter oss fikk alternativ reise. Jordan eller Tyrkia. Men vi fikk husarrest på hotellet. Vi kom lørdag kveld. Søndag morgen fikk vi beskjed om at vi skulle hjem igjen. Torsdag!!!! reiste vi hjem. Helt vanvittig oppførsel fra reisearrangøren og gjett om vi kjedet oss. Ikke fikk vi igjen pengene våre fordi det ble ansett som krigstilstand... Klaget og endte opp med å få igjen halvparten.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Araberland og Afrika er steder jeg ikke vil dra igjen (Og ja, vet at Afrika er et kontinent og at det er mange steder) Innpåslitne mannfolk, dårlig hygiene og guffen atmosfære er ikke noe for meg.
Miss Dynamite Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Jeg har alltid vært fornøyd med Tunisia. Folk er forskjellig heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå