Gå til innhold

Whaaaat ? 6500 kr for et stellebord.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en stellekommode fra oliver furniture og den kostet 6000kr, men den kan man ta stelletoppen av på og kun bruke som vanlig kommode i ettertid. Syns det var verdt det, elsker den møbelet! Men skal si meg enig da, den der var grusom!!

Skrevet

Jeg har en komode til 600 kr som vi bruker til stellebord å vil si at den jeg har ser mye finere ut. ville aldri brukt så mye penger på et stellebord.

Skrevet

Æsj, ja det var stygt. Så ut som en serveringsvogn på et sykehus/galehus. Urk!

Gjest Dotto
Skrevet

Hahaha, det der må faktisk være det styggeste stellebordet jeg NOENSINNE har sett! Fatter ikke at folk gidder bruke penger på sånne ting.. Sånn som hun over her, som kjøpte ett stellebord/vanlig kommode til 6000 kr, det er da helt greit, for da er det faktisk ett møbel også, men 6500 kr for noe du kan betale 500 kr for på sykehjem? Hahaha...

Skrevet

Jeg betlate 198 kr for stellebord på ikea som ble brukt til begge ungene. Stødig og godt stellebord :)

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke brukt så mye penger på et slikt stellebord.

Men House doctor er kvalitet da:) Dette er vel i skinn og rustfritt stål Skal man ha et stellebord på våtrom må man ha materialer som tåler fuktighet. En vanlig kommode i tre tåler ikke vann......

Det får da være opp til hver enkelt hvor mye penger man ønsker å legge i ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...