Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Jeg synes Johanne er finest, men får endel tilbakemeldinger på at Johanna høres bedre ut.. Hva mener dibberne?
Vilruge Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 og jeg stemmer for Johanna- uten tvil! Ønsket det på datteren vår nå, og kommer til å jobbe for å få det igjennom om vi får ei jente til :-) Men dette viser vel bare at det ikke finnes navn som ALLE er enige om at er det fineste, så gå for det dere liker best!
Sinetree Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Johanne! Var et sterkt alternativ til begge jentene mine når jeg skulle finne navn
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Takk for svar Jeg liker best Johanne og er litt lei av at så mange jentenavn skal ha a-ending.. Men det er godt man har forskjellig smak, ellers ville det blitt lite variasjon gitt
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Johanne - helt klart. Navnet til min skjønne datter:)
Gjest yrild Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 Johanne er enda finere enn Johanna, men begge er fine :-) Johanne er så fint at jeg gjerne skulle hatt det til vår datter, men vi har så mange språk i hus at alle navn med J gikk ut...
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 Synes det er likeverdig fine alternativ :-)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 JohannE. Møkk lei at alle jentenavn MÅ slutte på a.
Beklager - Dysleksi Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 Jeg liker nesten alltid e-endelse fremfor a-endelse, men her ville jeg valgt Johanna Nydelig navn uansett foresten
Vanililla Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 Vanligvis liker jeg jentenavn som slutter på a. Men akkurat Johanne er uten tvil finest med e.. :-) Og ser ut som flertallet er enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå