Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Hvorfor gir folk så fullstendig f*** i påbudet om å bruke sokker på lekeland? Masse folk på lekeland idag, og her kryr det både av voksne og unger uten sokker. :-(( Er det virkelig så vanskelig å overholde en enkel regel? Blæh......
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Ja, det kunne jeg gjort, men stakkars - de er bare pur unge jenter, og ville nok fått en utrolig slitsom tørn med å si ifra til alle. Vet ikke om jeg vil utsette dem for all den dritkjeften de da helt sikkert vil få. Jeg blir bare ganske oppgitt over at folk flest bare gir blaffen i regler. Og ja, vi har sokker.
Musemorbr / Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Hvis det er påbud om sokker, burde de nesten selge billige sokker der og tvinge de som ikke har det til å kjøpe. Nå kjenner jeg ikke til dette stedet, men tenker at om noen har reist langt og ikke kjente til påbudet, er det lettere å prøve å slippe unna med barføtter enn å fortelle barna at de må dra hjem igjen. Men ja, påbud bør overholdes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå