Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Navnet bør skrives Alexander. Sander er et grusomt navn. Sebastian er et veldig flamboyant navn.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Synes Alexander og Sebastian var fine. Sander kan du bruke til daglig (kort for Alexander)?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Både Sebastian og Aleksander er helt greie. Sander er bare et halvt navn.
Gjest sug lut Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Sander er fint, jeg ser det ikke som et halvt navn siden det har vært i bruk så lenge (vet om en på nitti som heter det).
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Hva med Vårrull? Eller Nathaniel Amadeus de Lange?
Pengetreet Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Liker alle tre, men holder en knapp på Sebastian
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 Jeg liker navnet Aleksander veldig godt. Men syns også Sebastian er fint, så en av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå