Gå til innhold

Hvilket av disse navnene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sebastian

Sander

Aleksander

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet bør skrives Alexander. Sander er et grusomt navn. Sebastian er et veldig flamboyant navn.

Skrevet

Synes Alexander og Sebastian var fine. Sander kan du bruke til daglig (kort for Alexander)?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg syns Sander var det fineste :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Både Sebastian og Aleksander er helt greie. Sander er bare et halvt navn.

Gjest sug lut
Skrevet

Sander er fint, jeg ser det ikke som et halvt navn siden det har vært i bruk så lenge (vet om en på nitti som heter det).

Skrevet

Sebastian :)

 

men hva med Tobias? Oliver?

Skrevet

Hva med Vårrull? Eller Nathaniel Amadeus de Lange?

Skrevet

Liker alle tre, men holder en knapp på Sebastian :)

Skrevet

Jeg liker navnet Aleksander veldig godt. Men syns også Sebastian er fint, så en av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...