Frk.Fjellape Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Har ei frøken med skikkelig afro hår! typ så krøllete at det begynner å minne meg om saue ull som står bokstavelig talt rett til værs... 1,5år... noen som vet når det evt. "legger" seg? Noen tips til hva jeg kan "gjøre" med det? Håret er fint, ikke det det står på. Men begynner å bli veldig langt å vet ikke om jeg skal klippe det eller håpe at det legger seg
monca*84*j12 Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Gå innom en frisør og spør.. Det ville jeg gjort! Søtt med afro hår da
Gjest sug lut Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Så heldig hun er! Krøller er kjempefint, og hvis hun (eller du) vil ha det litt lenger vil det vel også naturlig legge seg mer.
Ophiophagus Hannah Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Min datter har afrokrøller. Frem til hun var to hadde hun det helt kort. Nå er det langt, og krever mye stell. Vasker og grer med hårolje, og etterpå tar jeg i softening oil. Da blir det superfint. Ps. håret hennes 'la' seg ikke selv om det ble langt. Jo lengre det ble jo mer rett opp står det. Nå skal vi på ferie, og da går vi til proffene og fletter før vi drar, så slipper jeg å tenke på hårstell i ferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå