Gå til innhold

What to expect when you're expecting!!!


peanutts82

Anbefalte innlegg

woohooo gleder meg sånn.... skal jobbe ikveld, men imorgen kveld skal vi på kino og se den.... har lenge ventet på den... ellers elsker jeg å se på 9 months med hugh grant og julianne more..

 

noen som har sett babyfilmer og anbefaler det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så den filmen i går... Såååååå fantastisk. Til og med gubben syns den var litt morsom. Flott siden jeg tvang han med :P

 

Ellers så elsker jeg Juno, Knocked Up og en gammel nittitalls- Brudens far TO :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett knocked up og brudens far 2. hehe.. men ikke Juno.. er den bra? hørt masse bra om den men kom aldri så langt med å se den...

har du sett the back-up plan?? den syns jeg var grei nok om man kjeder seg og vil se baby/graviditet filmer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett the back up plan nei. Hva går den ut på?

 

Har sett Juno sikkert en 7-8 ganger. Den må du få sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble sykemeldt ut uken grunnet bekkenløsning så da skal jeg se Juno..

back-up plan er med J.Lo og handler om.. tja... åssen skal jeg skrive uten å røpe... hun er over 30, lei singellivet og det at hun ikke har funnet mannen i sitt liv enda og bestemmer seg for å ta saken i egne hender og bli gravid via kunstig befruktning. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper å få til en kinotur denne uka når svigers kommer på sommerbesøk - og kan være barnevakter. Ellers har jeg sett alle filmene dere nevner, og ja med unntak av Juno er det mye klisjeer :) Men det synes jeg egentlig er her greit når graviditeten tømmer kroppen for energi og jeg bare vil drømme meg bort litt!

Endret av MammaBrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp mammabrun.. akkurat nå som jeg er gravid og det finnes så lite graviditet filmer så må jeg nesten bare ta til takke det jeg finner.. hehe... egentlig hater jeg "romantiske" komedier og de møtes.. det oppstår problemer... de løser dem... de lever lykkelig alle sine dager.. blæhhhhh... men men.. hormoner hormoner.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...