løvemamma29 Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Eg har ei laaaaang liste, mannen e ikkje enig i alle forslaga mine. De vi er nokså enige om no er: Henrik Kasper Laurits Patrick Olai Emil Hermine Sarah Elise Eira Johanne Søsken er Markus og Tiril Sofie. Kom med andre fine forslag .. Einaste kriteriet er 2 stavelser :-)
Philomena Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 av dine liker jeg best (navn jeg kunne valgt selv+passer til søsken) Kasper Hermine Eira Elise
løvemamma29 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2012 Er Kasper og Hermine som er nr 1 på felles lista vår :-)
Gjest SnabelA og Kitty Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Eg har ei laaaaang liste, mannen e ikkje enig i alle forslaga mine. De vi er nokså enige om no er: Henrik Kasper Laurits Patrick Olai Emil Hermine Sarah Elise Eira Johanne Søsken er Markus og Tiril Sofie. Kom med andre fine forslag .. Einaste kriteriet er 2 stavelser :-) Emil og Sarah Elise
inimini Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Likte Kasper, Emil og Patrick godt:-) Og Eira av jentenavn:-) Selv like jeg Eira best alene.
LilleBitteliten Skrevet 9. juli 2012 #7 Skrevet 9. juli 2012 Rangerer slik: 1. Henrik - Flott!! 2. Emil - Fint 3. Olai - Fint 4. Laurits - Koselig gammelt navn 5. Kasper - Helt greit. 6. Patrick - Uff, dette liker jeg ikke. Harry rampenavn synes jeg. 1. Hermine - Nydelig! 2. Sarah Elise - Fint og klassisk, men kjedelig og vanlig kombinasjon... 3. Eira Johanne - Liker begge navnene, men ble litt stilkræsj for min del. Ville valgt de alene.
sommertiara Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 1. Olai 2. Kasper 3. Emil 4. Laurits 5. Henrik 6. Patrick 1. Eira Johanne 2. Hermine 3. Sarah Elise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå