Gå til innhold

Baby 2mnd med rare forandringer . Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at babyer skal forandre seg;)

Men noe er liksom så pussig på en måte:

Hun har aldri gulpet, men nå gulper hun plutselig masse, det ser så slimete ut. Ikke sånn "gammel melk" utseende. jeg ammer.

Hun har aldri hatt problemer med magen, hun har bæsjet og prompet og rapet til den store gullmedalje. Nå kan hun gå en dag uten og bæsje, og jobber veldig for å få ut promp og bæsj.

Hun har hatt et godt sovehjerte både dag og natt, men nå sover hun urolig på dagtid og sjeldent lengre enn 20-30 min.

Ellers er alt fint, har lagt på seg hele veien, hun smiler og "prater". Det er rimelig nytt og veldig koselig!!

Om dette er sånn utviklingssprang, hvor lenge varer sånt??

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Akkurat sånn er det med go'bebien min, skvellet ikke i det hele tatt før to måneder, nå kommer det til stadighet noe, gjerne slimete. Regner med det har med større måltider å gjøre. Også bæsjingen har forandret seg, ikke hver dag og mye jobbing i forkant av at hun fyller bleia. Bæsjen er også slimete, forresten.

Jeg er superhappy hvis hun sover opp mot en time på dagtid, men så lenge hun sover natta (og det gjør hun, stort sett 12 timer uavbrutt) kan jeg vel ikke klage på manglende dagsoving..

Endret av ★
Skrevet

Nei du sier noe der. Så lenge de sover godt på natta tåler man det meste:)

Spedbarn som sover mye og er rolige, vil jo så klart føles mer "krevende" ettersom barseltiden er over og de er mer våkne. De skal jo se seg rundt og få med seg alt. Søte som de er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...