lykkeligmams<3 Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 jeg selv har to forferdelige svigerforeldre, svigermor prøvde i mitt første svangerskap i min 6.mnd og si til samboer når vi var på cafe at burde daite andre jenter, og at det var mange søte jenter på jobben. De har prøvd og snakke masse stygt om meg på utstillingene dems hvor jeg og kjenner en del som "heldigvis støtter meg. De ringer aldri for å høre hvordan vi har det eller bryr seg dunsten om familie livet vårt. Men uansett blir jeg veldig lei meg og ofte kan sitte og vente på en tlf ifra dem og ønsker så gjerne at de vil komme på besøk, hilse på barnebarnet dems.... Bare de hadde tatt seg litt tid til oss, så ille? nå venter vi barn nr to. Og er redd de ikke kommer til og være der idet hele tatt. Vi er ikke en stor familie, har flere familie medlemmer men de lever et usunt liv med rus, kranglinger osv. Så de vi har nå er min far,pappa og stemor og svigersøster. skulle ønske sønnen vår kunne hatt de besteforeldrene som er der, om to mnd er han 2år. Og de har sett han hele to ganger, og de bor bare en halvtime unna!!! Så selv om jeg misliker dem, aldri sagt noe til dem annet enn og smile og prøve alt jeg kan, så er det sårbart når vi er så unge som vi er og kanskje kunne trengt litt støtte og råd fra de nærmeste.
monca*84*j12 Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Uff, dette hørtes ikke bra ut! Du har sikkert pratet med mannen din om dette, men jeg mener at det er han som har fulle annsvaret her for og ordne opp! Du trenger at han forsvarer deg, og står opp for deg.. Og jeg håper han satt dem på plass når de sa at han kunne daite andre.. Jeg hadde i hvertfall forventet av min mann at han tok litt annsvar og valgte meg og barnet vårt... Jeg må få rose deg, med at du fortsatt ønsker et forhold til dem pga sønnen din, og klarer og holde roen når de er som de er. Jeg hadde nok ikke klart det!! All ære til deg! Lykke til, håper virkelig det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå