Gå til innhold

Hvor skal babyen sove?


tingeling<3

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere har planer om....skal dere Ha babyen på samme rom som dere eller skal babyen ligge på eget rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

venter en mini i desember og det er min første. vil ha babisen på samme rom som oss de første månedene ihvertfall. babyrommet befinner seg helt på andre siden av leiligheten og tenker at det er både praktisk og koselig og mini nær oss. har også lest masse på nett om at babiser føler seg rolige og sover bedre om de får hudkontakt ofte og føler mamma nær seg. <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal sove i en leandervugge på vårt soverom- Så skal hun får eget rom når hun er 6 måneder gammel. Har ingen behov for å flytte henne ut før den tid. Kan godt hende hun blir lengre hos oss om hun blir vanskelig på natten- så slipper vi å løpe igjennom huset på natta slik at de andre barna ikke våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir på soverommet vårt i starten, så blir det nok eget rom etter hvert når tida kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som her, på vårt soverom. Når poden sover hele natten blir det eget rom/alkove. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er vi egentlig litt usikre....

jeg vil egentlig ha baby'en over på eget rom så fort som mulig, men vi får se hvordan det blir når vi står der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprinkelseng på vårt rom, til vi er klare til å ha henne på eget rom.

 

Storesøster flyttet da hun var 19 mnd, men det var fordi vi bygde på huset og ikke hadde eget rom til henne før det. Aldri igjen! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det på rommet våres til vi føler at det er riktig å plassere babyen på eget rom. Sist skiftet småen rom da han var 3 måneder bare. Dette fordi han våknet hele tiden av lydene til sin snorkende far og en tungpustet mor hehe.. Ble veldig upraktisk med ammingen etterhvert, men han sov sannelig bedre :)

 

Synes babyen fint kan sove på sitt rom fra en 6 mnd. alder siden man kanskje begynner nattavvenningen rundtom den tiden.Vi har soverom vegg i vegg med vårt, og storebror som da blir 4 år sover oppe. Usikker på om det blir vugge eller sprinkelseng. Vi har begge deler så får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det eget rom med en gang. Så har jeg egen seng der inne. Ser ingen grunn til at pappaen skal bli vekket mange ganger i løpet av natt når han ikke må:-) Trenger at han er våken og opplagt til å ta seg av storebror:-)

Kommer nok ganske raskt til å bli sånn at jeg legger meg sammen med gubben, går inn til baby når hun vil ha mat først gang, og blir der inne resten av natta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal ligge sammen i sprinkelseng eller vugge på vårt rom så lenge de får mat på natta, og mest sannsynlig lengre enn det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å ha bebis inne hos oss, men etter andres erfaringer å dømme får vi se etterhvert hva som kreves av henne :) kanskje blir far forstyrret eller hun ikke får sove av våres lyder (mest mine etter fars utsagn :) )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har hatt de tre første inne hos oss på nettene, men denne gang skal vi prøve eget rom rett over gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...