Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Ser det er ei i en annen tråd som sier de ikke har vært på kino på 7 år. Jeg og gubben slår det med noen år til, vi så ringenes herre 3 sist...husker ikke årstallet. Sååh; hva med dere? Og; hvor ofte er dere på kino:)
magpie Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 på onsdagen men det var riktig nok første gang på to (?) år blir jo sjeldnere og sjeldnere for hvert år som går
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Vi så - girl with the dragon tattoo- i vinter. Er vel en eller to ganger i løped av året nå etter at ungene er blitt litt større (4 og 7 år) Var veldig ofte før vi fikk barn. Ser mye filmer hjemme i helgene etter at ungene er i seng.
Gjest Mentha Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Prøver å komme oss på kino en gang i halvåret, kombinert med en middag på byen = alenekveld og kjærestekveld med junior hos besteforeldre. Egentlig er det mest en unnskyldning for å komme oss bort litt alene, og kunne sitte og susse og være småforelska i kinomørket. Hihi. Det siste vi så var forresten The adventures of TinTin. Det var vel i vinter/våres. Endret 8. juli 2012 av Mentha
skinnfilla Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 tror det var pirates of the carribien. nr 2 tror jeg. men så istid4 i 3d med ungene forrige uke . Utrolig vittig film;)
:o) :o) :o) Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 En uke siden, men det var med en venninne. Kan ikke huske sist jeg var med mannen, tror det var før vi fikk barn og det er snart 7 år siden...
cheni Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Var forrige lørdag på istid 4, før det så var det løvenes konge 3D. Er som oftest med ungene, sist jeg var kun for meg var siste Pirates of the caribien. Har planer om å få med meg siste spiderman og snow hwite and the huntsman, men det er sånn stress å skaffe barnevakt.
valkyrien Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 I romjula tror jeg... Pleier vel å bli kino på oss toppen et par ganger i året.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Tja... Et par år siden? Kan det stemme, tro? Så i alle fall Pelle Politibil-filmen. Trenger jeg å si at det var jeg og barna? Barnas far sto over hele "moroa".
petite fleur Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Jeg er ofte på kino med eldstemann, sist var på torsdag på istid 4. Da lo jeg så mye at gutten min ble faktisk litt flau Men voksenfilm? Hm...det er verre....Tror det var den siste Pirate of the caribbean-filmen. Når gikk egentlig den? Tida flyr....
Gjest AnneS Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 I går Er på kino sammen med barna kanskje 5 ganger i året. Drar på kino selv kanskje 3 ganger i året. Synes det er så koselig
L-8 Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Så den dictatorfilmen forrige uke, helt tilfeldig, stakk bare en tur ned på kino for å se hva det var ledige billetter til. Pleier å se filmer som er verdt og se på stort lerret med masse lyd på kino, så neste blir vel sikkert batman. Blir kino noen ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Ser barnefilmer på kino en gang i blant. Sist vi var på kino for å se voksenfilm, var i 2005, før vi fikk barn. Sju år her også, altså.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 Tror det er ett år siden sist meg og gubben var på kino sammen, aner ikke hva vi så engang. Vi hadde nok hatt mulighet til å reist mer på kino siden vi ofte har barnefri i helgene, siden jeg jobber annenhver helg så begynnet besteforeldre og tanter seg av å ha ungene på besøk. Men å dra rett fra jobb på kino frister ikke så mye selvom jeg har lyst, så da blir det heller en film i sofakroken om ikke mannen jobber også. Og ungene har funnet ut at det er enkelt å lure besteforeldrene med på kino, så barnefilmene jeg også vil se har ungene somoftes sett før vi får reist på kino så da ser vi filmen når den kommer på dvd. Min mann er ofte på kino. Han og guttegjengen tar med seg de litt større ungene på kino, det er slike filmer som jeg ikke liker å se så da finner jeg meg heller en jentefilm hjemme som ingen andre vil se på.
mrsrogaland. Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 The girl with the dragon tattoo. Har vært på stranda, en fest, tivoli, og bowlet en gang det siste halvåret. Gutten vår er 6 mnd, og har fantastiske svigers som har passet et par timer på kveldstid når gutten sover.
SmellyCat Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 Så "Hodejegerne", sammen med mannen. Da var det et par år siden forrige kinotur tror jeg.
Voilà Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 Var på tirsdag og fredag - så først Istid 4, og så What to expect when you're expecting begge anbefales (sistnevnte er en film og damer og menn som skal bli foreldre) Men det går ofte noen måneder mellom hver gang jeg er på kino. Sist gang var vel i april.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. juli 2012 #19 Skrevet 8. juli 2012 ca 2,5 år siden sist nå, før det igjen var det 4 år siden, og før det igjen 5 år siden :-p Hender ikke ofte gitt
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #21 Skrevet 8. juli 2012 Ser det er ei i en annen tråd som sier de ikke har vært på kino på 7 år. Jeg og gubben slår det med noen år til, vi så ringenes herre 3 sist...husker ikke årstallet. Sååh; hva med dere? Og; hvor ofte er dere på kino:) Det var siste filmen jeg også så tror det var 2003 men er ikke helt sikker. med andre ord 9 år siden... Har prøvd noen ganger siden da men det har alltid kommet et eller annet i veien.
Dini Skrevet 8. juli 2012 #22 Skrevet 8. juli 2012 Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 i fjor sommer. Fikk barn nå vinter, så vet ikke når jeg tør ut på kino. Vi får se om det er noen film det er verdt å dra på kino for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå