Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 var det for mannen min, da han (vi) fikk seg et nummer på morran etter 6 mndrs T Ø R K E!!!! Og faktisk, det var dritdeilig Noen andre som har overrasket mannen i dag?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Har dessverre ikke noen mann, men hadde jeg hatt det, ville jeg overrasket han stadig vekk!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Littkjipt om man må gå gjennom seks måneders tørke for at overraskelsen skal bli stor nok da. Hvorfor hadde dere så lang tørke?
jente___ Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Ikke i dag,men i går 2 ganger huff seks mnd ha,da skjønner jeg det kalles overaskelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå