Lisse_01 Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Eller har dere kun alternativer frem til dere møter den lille?
3 små skatter Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Vi har et navn som skiller seg ut...det er det navnet han er mest liksom. MEN kan jo hende han ser ut som noe helt annet når vi ser han live da
lille+desembergull<3 Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Har et favoritt navn, så ser vi når hun kommer ut før vi bestemmer oss 100 %
Netti*** Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Våre barn har fått navn lenge før de er født. Men kjenner ingen med samme navn så har ikke noe ansikt klart til dette navnet. Så når babyen blir født har vi fått sett hvordan et barn med det navnet ser ut :-)) Syns det er veldig kos å kunne snakke om babyen i magen med navn og ta i mot den med navn klart ;-)
Augustspire<3 Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Denne gangen er vi ikke blitt enig, så han kommer nok til å få navn når han komme ut Hadde navnene klare når jentene ble født.
tre håpefulle Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Her har hatt navnet klart med alle tre.. Med de to første passet navnet veldig godt.. Så nå er jeg spent på om det er ei Tonje som kommer ut eller ikke, hvis ikke må vi finne et annet. =)
Bamsemams74 Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Jepp, navnet har vært klart siden ultralyden viste at vi ventet en gutt:)
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Ja, vi har bestemt navn, og er veldig spent på hvordan vår Alexander Nikolai ser ut :-)
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Ja, her er navnet valgt på forhånd. Det gjorde vi første gangen også... Gleder oss til å se hvordan hun "bærer" navnet
Celcius73 Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Øh, nei...vi har igrunnen ikke diskutert navn enda! Men jeg har jo noen forslag, og ett par favoritter. Synes det er litt greit å se den lille personen fØr vi bestemmer oss.
Juliii Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Vi har et navn klart, men vil se 1: om det faktisk ER en jente der inne (man vet aldri, har ikke hatt UL siden den ordinære) og 2: om hun passer til navnet. Vi har ikke sagt det til noen, ikke engang nær famile . . . forrige gang var det så mange som blandet seg i navnedebatten at vi fant ut at det holder lenge at vi to er enige.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Jeg er bare i 2. trimester, men jeg har allerede bestemt navnet likevel! Det ble et norrønt navn.
xenja Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 har hatt navnet klart siden jeg var 15 år hheeh og var heldig å finne en mann som er enig i navnevalget
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Gutten i magen skal hete Leander<3 Har ein gutt som heter Trym, og når me venta han sto det mellom Trym og Jonathan. Valget blei ikkje enklare når me fekk sjå han, men angre ikkje på valget:) Kjenne/kjente ingen med navnene.Vil sei det er vanskeligere og sette navn før ein ser dei viss ein kjenne/ser for seg personer med samme navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå