Gå til innhold

ca. hvor lenge etter mensen skal eggløsning være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en veldig ustabil syklus nå, greit å vite sånn ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan du ikke vite når mensen er urgm, du vet bare at eggløsning kommer 14 dager før neste mens. Evt kan du bruke eggløsningstester for å se sånn ca når eggløsning skjer

Skrevet

Det er vanskelig å si, og det som er konstant er tiden fra eggløsning til mens, ikke omvendt. Vanligvis er det ca 14 dager fra EL til nesten mens, men alt fra 9-18 dager er innenfor normalen. Du kan teste for å finne ut hvor mange dager du har mellom din el og mens, for dette vil være likt fra gang til gang +/- en dag. Men om du har ustabil skyklus vil det bli vanskelig for deg å vite når neste el kommer fordi det er denne som er ustabil etter en mens og godt kan variere med alt fra 10 til 40 dager etter sist mens. Eller mer.

Skrevet

Det er som de andre sier her umulig å vite, det eneste man kan vite sikkert er hvor mange dager før mensen eggløsningen er og når du har en varierende syklus er det vanskelig å si hvor mange dager etter mens du har eggløsning.

Jeg har en helt stabil syklus, så jeg vet at jeg har eggløsning 14 dager etter første dag med mens, men jeg får mensen hver fjerde torsdag ettermiddag da, ingen variasjon i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...