Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hender det (ofte) at du spotter/blør litt midt i syklusen?
håpefull<3 Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Aldri før, men etter utallige SA og en MA så har det skjedd at jeg spotter midt i syklus, og da har jeg ikke vært gravid, ikke noe festeblødning eller lignende. Har ikke fått noe svar på hvorfor heller. Jeg har i tillegg begynt å blø ofte etter sex, og kan få ganske intense smerter under samleie, så har vel skjedd noe med kroppen min etter alle gangene jeg har vært gravid. Venninna mi derimot har aldri vært gravid, og har småblødninger mellom hver mens. Har inntrykk av at det ikke er helt uvanlig med litt spotting, verken i eller utenfor svangerskap. Og går man på pillen og slurver med den så ber man i hvert fall om småblødninger.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Aldri før, men etter utallige SA og en MA så har det skjedd at jeg spotter midt i syklus, og da har jeg ikke vært gravid, ikke noe festeblødning eller lignende. Har ikke fått noe svar på hvorfor heller. Jeg har i tillegg begynt å blø ofte etter sex, og kan få ganske intense smerter under samleie, så har vel skjedd noe med kroppen min etter alle gangene jeg har vært gravid. Venninna mi derimot har aldri vært gravid, og har småblødninger mellom hver mens. Har inntrykk av at det ikke er helt uvanlig med litt spotting, verken i eller utenfor svangerskap. Og går man på pillen og slurver med den så ber man i hvert fall om småblødninger. Du kan ikke ha endometriose,da..?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Det er vanlig å blø litt ved eggløsning, så hos noen kan det være det.
fisken2015 Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Jeg spotter alltid midt i syklusen. Også ofte blødning etter samleie.Tror det er veldig vanlig.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Fra eggløsning og fram til jeg får mensen spotter jeg en del, spesielt under/etter samleie. Irriterende og frustrerende, og ikke minst lite sexy når det ser ut som et åsted for mord når vi har hatt sex enkelte ganger. Men det feiler meg ingenting, så jeg må bare leve med det.....
håpefull<3 Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Aldri før, men etter utallige SA og en MA så har det skjedd at jeg spotter midt i syklus, og da har jeg ikke vært gravid, ikke noe festeblødning eller lignende. Har ikke fått noe svar på hvorfor heller. Jeg har i tillegg begynt å blø ofte etter sex, og kan få ganske intense smerter under samleie, så har vel skjedd noe med kroppen min etter alle gangene jeg har vært gravid. Venninna mi derimot har aldri vært gravid, og har småblødninger mellom hver mens. Har inntrykk av at det ikke er helt uvanlig med litt spotting, verken i eller utenfor svangerskap. Og går man på pillen og slurver med den så ber man i hvert fall om småblødninger. Du kan ikke ha endometriose,da..? hvem vet? ble henvist til gynekolog av fastlegen, fordi jeg har en del rare plager om dagen... så får vel svar da. 2 mnd ventetid er litt kjipt bare. fastlegen tok celleprøve, og jeg blødde masse etterpå. hun sa jeg har bakovervendt livmor, men forstod det slik at det ikke er unormalt
cheni Skrevet 9. juli 2012 #10 Skrevet 9. juli 2012 Når jeg bruker hormon-prevensjon ja. Ellers aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå