Gå til innhold

hjelp!! gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg deres erfaringer, jenter! Jeg har et barn på 6mnd, fikk mensen igjen 5 uker etter fødsel. De første syklusene var lengre enn normalt (for meg) -opp til 34 dager, gikk så ned til 28 og 23 dager (vanlig syklus før siste svangerskap var på 24 dager). Nå er jeg på dag 30 og har i 8 dager spottet blodslim. har hele tiden trodd mensen er rett rundt hjørnet pga det, men har ingen andre tegn, heller ingen graviditetstegn. Har forresten aldri spottet før mens tidligere, bare for å ha det sagt. Jeg har spiral og tror jo derfor at det er liten sjanse for å bli gravid, men kjenner flere som har blitt gravid med det og har tidligere selv blitt gravid med p-piller, så jeg vet at sjansen er der :-P Noen som vet hva denne spottingen kan være? og hvor lenge bør jeg vente før jeg tester når syklusene har vært så uregelmessige?

En graviditet passer utrolig dårlig, både med tanke på at vi har baby og det at vi ikke skal ha flere, så håper bare mensen har hengt seg litt opp fordi jeg går og tenker på dette... Tusen takk til dere som gidder å skrive noen ord <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er mange som opplever merkerlige spottinger, småblødninger ol det første året, når de har satt inn spiral, så kan jo være det rett og slett.

Skrevet

HI her

håper på det.. glemte å skrive at det er kobberspiral jeg har, så den skal jo ikke ha noen påvirkning på syklusene. Men kan det være at syklusene ikke er stabilisert enda, selv om jeg har hatt mensen hver mnd siden beg av januar?? ammer også fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...