Gå til innhold

Gubben sa: (såret)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg vet du er så misunnelig på meg som har en så veltrent kropp. Du skulle ønske du var like sprek så du også kunne sprunget på fjellet. Hvilken jente drømmer ikke om å ha en tynn og sexy kropp?"

Så sprang han på fjellet med en kompis :(

Jeg er så såret! Jeg er IKKE overvektig, men har jo litt ekstra. Er 167 og veier 64 kg. Fødte barn for 6 mnd siden, så har ikke mye til til å ta vare på meg selv.

Er det bare meg, eller ville dere også blitt fornærmet?

Nå føler jeg meg tykk- og jeg fikk en følelse av at han ikke kan være så glad i meg når han sier noe slikt!

Var ikke noe spesielt som gjorde at han sa det, men han spurte om han kunne gå på fjellet, og jeg sa såklart ja. Så sitter jeg forran tv'en med en potetgullpose og dip...

Er lei meg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var helt idiotisk sagt. Jeg hadde også følt at det kun var for å såre.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Sjarmerende fyr!

Du får trøste deg med at en veltrent kropp kan "alle" få, men sosiale antenner er litt verre å trene opp!

Skrevet

Du kan svare følgende: istedet for å komme med sårende kommentarer for å føle deg bedre selv, så bør du takke meg som har gitt deg livets gave - barnet. Nei, ikke alle jenter drømmer om å ha TYNN og sexy kropp, mange trives med former og litt ekstra (veier så å si det samme som deg, og bruker str 36, så forstår ikke hvor mye ekstra det kan være med den vekta der), og JEG trives med å ha noe i toppen og sosiale antenner.

Skrevet

Si jeg er feit, du er stygg- jeg kan slanke meg..........

;):P Dust!

Skrevet

Jeg hadde slengt tilbake om at det finnes så mange fine produkter på nett for at menn skal kunne få større penis. Og hvilken mann drømmer ikke om å ha stooort utstyr? :D

Skrevet

For en dust.

Og hvis han "vet at du skulle ønske at du kunne løpe på fjellet" så skulle han heller passet barnet slik at du fikk deg en tur på fjellet da, istedenfor å si sånne stygge ting.

Skrevet

Jeg er like høy og veier det samme som deg, og er da overhode ikke tykk! Bruker str 36 og 38.

Ikke at det har noen si da. Mannen din er en idiot.

Skrevet

Fy faen! kast han på huet og ræva ut av huset!!!

Gjest SnabelA og Kitty
Skrevet
"Jeg vet du er så misunnelig på meg som har en så veltrent kropp. Du skulle ønske du var like sprek så du også kunne sprunget på fjellet. Hvilken jente drømmer ikke om å ha en tynn og sexy kropp?" Så sprang han på fjellet med en kompis :( Jeg er så såret! Jeg er IKKE overvektig, men har jo litt ekstra. Er 167 og veier 64 kg. Fødte barn for 6 mnd siden, så har ikke mye til til å ta vare på meg selv. Er det bare meg, eller ville dere også blitt fornærmet? Nå føler jeg meg tykk- og jeg fikk en følelse av at han ikke kan være så glad i meg når han sier noe slikt! Var ikke noe spesielt som gjorde at han sa det, men han spurte om han kunne gå på fjellet, og jeg sa såklart ja. Så sitter jeg forran tv'en med en potetgullpose og dip... Er lei meg nå!

Jeg har tidligere vært sammen med en fyr som sa lignende ting til meg.. og i motsetning til deg så ER jeg stor, men det gjør vondt å få det slengt i trynet..spesielt foran folk, som min ex gjorde.

Hadde min mann som jeg er gift med nå sagt dette til meg så hadde han kommet hjem til en bag med hans klær foran døra pluss et "avskjedsbrev" for aldri mer om jeg gidder å være i lag med en som snakker slikt til meg...igjen...

Skrevet

Høres noe spesielt ut. Mannen min ville aldri sagt noe sånt. Han er heller motsatt. Han forsikrer meg om at han synes jeg er flott når jeg føler meg tjukk. Kan ikke skjønne at det er så mye til overs på kroppen din. Du veier det samme som meg, men kan fordele det på 10cm ekstra, og jeg er ikke akkurat tjukk.

Fortell han at du ikke synes noe om at han sier sånt. Han slutter ikke med det om han ikke skjønner at det sårer

Skrevet

he he likte den her oppe..jeg refererer:

: "du får sikkert kjøpt noe på nett for å få større utstyr." "alle vil ha stoort utstyr"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...