Studine mevik Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Har sendt mannen til naboen for å spille poker så nå tar jeg fram vaskebøtta og begynner å vaske rommet som guttungen skal få sånn at vi kan begynne å male der. Litt av en lørdagskveld. Det verste er at jeg faktisk har lyst til å gjøre det og har vurdert en god stund om jeg like gjerne skal sette igang. Haha, lørdagskvelden kan brukes til så mangt
Studine mevik Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2012 Haha, dere skulle sett og hørt mannen min da han kom hjemom for å se etter røyken sin som var sporløst borte. Han Hadde sett at lyset var på fra utsida og skjønte ikke hvorfor og når han kom inn og så hva jeg gjorde og kjente lukta av salmiakk hadde han verdens beste grimase mens han utbrøt at oj,det var salmiakk i vannet ja. Naboen som også var med reagerte også på lukta og kommenterte et eller annet om at jeg var et skikkelig kvinnfolk eller no. Og som mannfolk flest slapp de hver sin fis før de gikk igjen. Hvis noen har noen kur mot lakenskrekk så si ifra
Gjest sug lut Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Gale menneske, men gratulerer med "godt begynt er halvt fullendt". (Og jeg tror på det med fisen.)
Studine mevik Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2012 Det er gjerne på natta jeg er mest effektiv ser'ru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå