Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er ikke en overfladisk og stygg person. selv om overskriften ikke ser bra ut.. Men han har tidligere vært på realityshow og satt seg ikke i noe godt lys. Men helt tilfeldig klaffet det mellom oss i jobbsammenheng. Og nå som oppdrage vårt er over har vi det så fint sammen! Det har gått 4 mnd og i går trillet vi sammen i parken og han prøvde ta hånden min.Føltes ut som jeg skulle få angstanfall! Og slik er det hver gang vi er rundt folk eller offentlighet. Jeg tør ikke fortelle venner og familie om oss. Redd for at de skal miste troen på meg og at jeg fullstendig har mistet hode. Men han er ikke den personen framstilt på tv/media. Hva skal jeg gjøre? Kjenner jeg skammer meg etter å skummet innlegget mitt...
Gjest yrild Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Skjønner at du kan synes det er flaut, men hvis du liker ham og han ikke er slik som det ble fremstilt på tv (det er de færreste!) så ville jeg prøvd å snakke med den lille stemmen på høyre skulder som gjør deg flau og så se hvordan det utvikler seg. Kanskje introdusert ham for noen som du stoler på og som ikke er dømmende.
Bee&Alie Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Om han ikke er den personen som ble framstilt, hvorfor bry deg om hva andre mener?? Familie og venner skal jo bli kjent med han igjennom deg nå.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Realityshow har, tross navnet, ofte svært lite å gjøre med virkeligheten. Forhold deg til den mannen du vet han er og den mannen du er forelsket i, og glem hva andre måtte mene - det er da virkelig ikke viktig. Og hvis du gir dem muligheten så vil de jo finne ut det samme som det du har funnet ut, at han er en god mann. Hvis du holder ham/dem unna hverandre er du med på å opprettholde deres evt feilaktige inntrykk av ham.... Eneste måten du kan overbevise andre (og deg selv??) er å inkludere ham i alle deler av livet ditt, også venner og familie. Nyt forelskelsen og stå for ditt valg
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Ser jo nå hvor dum jeg er.. Takk for god respons 22:46
**lykke!!** Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Det viktigste er at du selv har det bra, shit i hva de andre kanskje tenker, men la de få bli kjent med han så får de se at han er fin:) og så ble jeg jo selvfølgelig råååå nysgjerrig!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Han har jo et eller annet med seg som gjorde at han valgte å være med på noe så idiotisk som et realyty show på TV. Pr kåt, selv opptatt, selv elskende, eller noe så enkelt som om han er tett i pappen. Å bli medpå noe sånt skvip, sier faktisk noe om han, tiltross for at TV fremstillte han mindre sympatiskt. Ingen som tvinga han, så noe er det. Hadde skygga unna.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Han har jo et eller annet med seg som gjorde at han valgte å være med på noe så idiotisk som et realyty show på TV. Pr kåt, selv opptatt, selv elskende, eller noe så enkelt som om han er tett i pappen. å bli medpå noe sånt skvip, sier faktisk noe om han, tiltross for at TV fremstillte han mindre sympatiskt. Ingen som tvinga han, så noe er det. Hadde skygga unna. Så enig så enig!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Ja,dere har helt rett. Men velger å tro han og se han for den har er. Dette er noen år siden og siden det har han ligget lavt og sagt nei til alt med PR og offentlighet. Hvis jeg hadde sagt navnet hans tror jeg dere ikke hadde visst/husket hvem han er.. Han er helt åpen om at det er en del av livet han må stå for men som han ikke forstå eller gjøre rede for. Noe annet enn at han var yngre og trengte å komme seg opp og fram. Men det er jo nettopp det dere sier jeg frykter fra venner og familie. Og jeg har jo selv en indre frykt for at han har det i seg. Men de siste årene motbeviser de ukene han var på tv.
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2012 #11 Skrevet 7. juli 2012 Hvem har ikke ting man helst skulle hatt ugjort i sin fortid?
Magetaska Skrevet 7. juli 2012 #12 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er ikke en overfladisk og stygg person. selv om overskriften ikke ser bra ut.. Men han har tidligere vært på realityshow og satt seg ikke i noe godt lys. Men helt tilfeldig klaffet det mellom oss i jobbsammenheng. Og nå som oppdrage vårt er over har vi det så fint sammen! Det har gått 4 mnd og i går trillet vi sammen i parken og han prøvde ta hånden min.Føltes ut som jeg skulle få angstanfall! Og slik er det hver gang vi er rundt folk eller offentlighet. Jeg tør ikke fortelle venner og familie om oss. Redd for at de skal miste troen på meg og at jeg fullstendig har mistet hode. Men han er ikke den personen framstilt på tv/media. Hva skal jeg gjøre? Kjenner jeg skammer meg etter å skummet innlegget mitt... Juliea, er det deg? Trodde ikke du pleide bruke anonymknappen..
Light of my life Skrevet 7. juli 2012 #13 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er ikke en overfladisk og stygg person. selv om overskriften ikke ser bra ut.. Men han har tidligere vært på realityshow og satt seg ikke i noe godt lys. Men helt tilfeldig klaffet det mellom oss i jobbsammenheng. Og nå som oppdrage vårt er over har vi det så fint sammen! Det har gått 4 mnd og i går trillet vi sammen i parken og han prøvde ta hånden min.Føltes ut som jeg skulle få angstanfall! Og slik er det hver gang vi er rundt folk eller offentlighet. Jeg tør ikke fortelle venner og familie om oss. Redd for at de skal miste troen på meg og at jeg fullstendig har mistet hode. Men han er ikke den personen framstilt på tv/media. Hva skal jeg gjøre? Kjenner jeg skammer meg etter å skummet innlegget mitt... Juliea, er det deg? Trodde ikke du pleide bruke anonymknappen.. Hvis hun har valgt å bruke anonymknappen burde du kanskje respektere det? Hvorfor "outer" du henne?
Gjest Heartbroken Skrevet 7. juli 2012 #14 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er ikke en overfladisk og stygg person. selv om overskriften ikke ser bra ut.. Men han har tidligere vært på realityshow og satt seg ikke i noe godt lys. Men helt tilfeldig klaffet det mellom oss i jobbsammenheng. Og nå som oppdrage vårt er over har vi det så fint sammen! Det har gått 4 mnd og i går trillet vi sammen i parken og han prøvde ta hånden min.Føltes ut som jeg skulle få angstanfall! Og slik er det hver gang vi er rundt folk eller offentlighet. Jeg tør ikke fortelle venner og familie om oss. Redd for at de skal miste troen på meg og at jeg fullstendig har mistet hode. Men han er ikke den personen framstilt på tv/media. Hva skal jeg gjøre? Kjenner jeg skammer meg etter å skummet innlegget mitt... Juliea, er det deg? Trodde ikke du pleide bruke anonymknappen.. Men i all verden da! Er det opp til deg å avgjøre hvem som skal få skrive anonymt? Har du stor glede av å få frem at du kanskje vet hvem som skriver et anonymt innlegg? Dette syns jeg var utrolig dårlig gjort av deg!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #16 Skrevet 7. juli 2012 Men i all verden da Heartbroken, du pleier da å mislike alle som skriver anonymt på ANONYMforum, for "da vet du ikke hvem du diskuterer med"...just saying..hva er annerledes nå?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #17 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er ikke en overfladisk og stygg person. selv om overskriften ikke ser bra ut.. Men han har tidligere vært på realityshow og satt seg ikke i noe godt lys. Men helt tilfeldig klaffet det mellom oss i jobbsammenheng. Og nå som oppdrage vårt er over har vi det så fint sammen! Det har gått 4 mnd og i går trillet vi sammen i parken og han prøvde ta hånden min.Føltes ut som jeg skulle få angstanfall! Og slik er det hver gang vi er rundt folk eller offentlighet. Jeg tør ikke fortelle venner og familie om oss. Redd for at de skal miste troen på meg og at jeg fullstendig har mistet hode. Men han er ikke den personen framstilt på tv/media. Hva skal jeg gjøre? Kjenner jeg skammer meg etter å skummet innlegget mitt... Hva andre skulle mene om din kjæreste er opp til dem. Når en er sammen med en person så skal en være stolt og glad.. og ønske å vise frem vedkommende.. noe må være galt om en føler skam og er flau..
Lille♥mitt Skrevet 7. juli 2012 #18 Skrevet 7. juli 2012 Men i all verden da Heartbroken, du pleier da å mislike alle som skriver anonymt på ANONYMforum, for "da vet du ikke hvem du diskuterer med"...just saying..hva er annerledes nå? Den var helt sykt desperat.
Gjest Heartbroken Skrevet 7. juli 2012 #19 Skrevet 7. juli 2012 Men i all verden da Heartbroken, du pleier da å mislike alle som skriver anonymt på ANONYMforum, for "da vet du ikke hvem du diskuterer med"...just saying..hva er annerledes nå? Jeg har aldri sagt at jeg misliker at noen skriver anonymt. Det jeg har sagt, og mener, er at det er vanskelig å holde styr på de forskjellige anonyme når man diskuterer og at det er feigt å gjemme seg bak anonymknappen når man går til personangrep. Selv du må vel se den forskjellen? Å røpe at man skjønner hvem som skriver et innlegg som vedkommende ønsker å poste anonymt, er bare dårlig gjort! Til slutt må jeg si at jeg lurer litt på hvem du er og hvorfor du har sånn behov for å 'arrestere' meg hver gang jeg er litt kritisk her inne. Er det bare meg du har hengt deg opp i, eller er du generelt på hugget etter oss som signerer med nick?
Magetaska Skrevet 7. juli 2012 #20 Skrevet 7. juli 2012 Men i all verden da Heartbroken, du pleier da å mislike alle som skriver anonymt på ANONYMforum, for "da vet du ikke hvem du diskuterer med"...just saying..hva er annerledes nå? Jeg har aldri sagt at jeg misliker at noen skriver anonymt. Det jeg har sagt, og mener, er at det er vanskelig å holde styr på de forskjellige anonyme når man diskuterer og at det er feigt å gjemme seg bak anonymknappen når man går til personangrep. Selv du må vel se den forskjellen? Å røpe at man skjønner hvem som skriver et innlegg som vedkommende ønsker å poste anonymt, er bare dårlig gjort! Til slutt må jeg si at jeg lurer litt på hvem du er og hvorfor du har sånn behov for å 'arrestere' meg hver gang jeg er litt kritisk her inne. Er det bare meg du har hengt deg opp i, eller er du generelt på hugget etter oss som signerer med nick? Det innlegget der var ikke meg altså, om det var det du trodde..
Gjest Heartbroken Skrevet 7. juli 2012 #21 Skrevet 7. juli 2012 Men i all verden da Heartbroken, du pleier da å mislike alle som skriver anonymt på ANONYMforum, for "da vet du ikke hvem du diskuterer med"...just saying..hva er annerledes nå? Jeg har aldri sagt at jeg misliker at noen skriver anonymt. Det jeg har sagt, og mener, er at det er vanskelig å holde styr på de forskjellige anonyme når man diskuterer og at det er feigt å gjemme seg bak anonymknappen når man går til personangrep. Selv du må vel se den forskjellen? Å røpe at man skjønner hvem som skriver et innlegg som vedkommende ønsker å poste anonymt, er bare dårlig gjort! Til slutt må jeg si at jeg lurer litt på hvem du er og hvorfor du har sånn behov for å 'arrestere' meg hver gang jeg er litt kritisk her inne. Er det bare meg du har hengt deg opp i, eller er du generelt på hugget etter oss som signerer med nick? Det innlegget der var ikke meg altså, om det var det du trodde.. Nei, jeg trodde ikke det var deg, for den anonyme jeg svarte våger aldri å signere med nick.
Studine mevik Skrevet 7. juli 2012 #22 Skrevet 7. juli 2012 Jeg må ærlig talt si at de få anonyme her som dømmer denne mannen for det han har gjort uten å vite hvem han er, hvilket realityshow han var med i eller kjenner han per i dag, burde gå litt i seg selv og slutte å dømme folk på forhånd. Jeg hater folk som dømmer på forhånd og prøver alltid å ha et åpent sinn til andre mennesker når jeg møter dem selv om jeg har hørt noe om personen som kanskje ikke er så positivt. Når det er sagt, det finnes mange grunner til at folk melder seg på slike programmer uten at de er helt idioter av den grunn. Det er jo en forlokkende premie i den andre enden som gjør at folk melder seg på som gjerne er en pengesum. Ofte er det veldig unge mennesker med i disse programmene som bare trenger å få oppleve litt og alle gjør et eller annet i livet som de gjerne skulle vært foruten. Ikke tenk så mye på hva slags inntrykk familie og venner har fra før, men sørg for at de ser han slik du ser han. Kanskje var han umoden da han var med i dette programmet, men er blitt voksen nå. Og for all del, ikke vær flau, og hvis du fortsetter å være flau så er det kanskje ikke ment to be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå