Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har maaaange ting å selge. Skal flytte og har derfor skikkelig opprydning og gidder ikke ta med meg mer enn de tingene jeg ikke har hjerte til å kaste. En god del ting er jo fullt brukbart, som f.eks en del barneklær, barnetrille, bæremeis, ulike teknisk ting som høytalere, masse kabler og ledninger, brudekjole, bøker, hyller osv... ser jo for meg at det bare blir styr å legge ting ut på finn da jeg ikke gidder å ta masse bilder av alt og det å sende ting i posten o.l. Tenkte derfor å selge billig og en del ting gis også bort mot at folk kommer her og henter. Er det marked for å legge en annonnse ut på finn om at folk kan komme hit på garasjesalg uten å legge ut bilder? Noen som har gjort dette med god erfaring?
Gjest Apotekteknikeren Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Du kan jo lage et arrangement på facebook hvor du inviterer alle vennene dine og får de til å invitere og dele videre?
Gjest sug lut Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 (endret) Ja, det er marked. Annonsér på loppemarked.info om du vil ha flere interessenter. Endret 7. juli 2012 av sug lut
Oktoberbarnetmitt Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Spørs hvor du bor. Bor du på et stort sted er det vel marked for det. Jeg synes alltid sånt er spennende! Prøv da vel. Skader ikke å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå