Gå til innhold

Magefølse


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Ser noen har laget en tråd over hvilke kjønn vi desember damer får.

Selv vet jeg ikke enda, men har jo en magefølse som er veeeldig sterk.

 

Flere som har det?

Skulle gjerne likt og vite om magefølsen stemte overens med virkeligheten.

 

 

Trur selv jeg får gutt, men må vente til ul den 19... Måtte tiden gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har følt gutt siden testen var positiv, og gutt ble det :D Gleder meg til å høre hva du får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følelsen av at lille huleboer er gutt, men venter til desember før jeg får vite :) Hadde jentefølelse med nr 1, men ut kom en gutt :) Har begge deler fra før, men kan ikke si dette svangerskapet til nå har vært like noen av de andre, så dette kan bli spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en følelse av at det er en gutt... <3 må vente til den 16... bare en uke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig guttefølelse med en gang, men tenkte bare på jentenavn, og det er ei jente. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veeeeldig jentefølelse i begynnelsen, men nå tror jeg det er en med tut der inne.... Får vite svar den 12.... Spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig jentefølelse her. Satser på at vi finner ut hva det er på torsdag. Hadde veldig guttefølelse sist, og hadde rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper frem og tilbake mellom jente- og guttefølelse flere ganger hver dag! Tar meg i å si til guttungen at han ikke må hoppe på søstera si, for så å grublerier guttenavn. Sist skjønte jeg egentlig ikke før jeg fikk beskjed om at det var gutt at jeg ubevvist hadde trodd det var jente, så det kan hende det gjør jeg er mer usikker denne gangen. Får se til uka - gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...