Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Hva med vinternull eller sommertull? Sommertullullah er nydelig
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Nå er det vel snart ikke morsomt lenger vel....
eliona Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 nei det synes jeg ikke var så fint, eller kanskje når du faktisk treffer ungene ser du at DET er navnet han må ha, eller vent, er det et jente eller gutte navn ??????? (Nå er jet spent )
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Hva med Vårrull? Det er så vanlig navmn, HI
<3 mine søte små<3 Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp.... er dette fortsatt en diskusjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå