Storm11 Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Jeg hadde en SA den 20 feb. Var hos legen den 31 mars og alt hadde kommet ut. Jeg kan ikke huske å ha hatt mensen etter SA. Jeg er nå gravid igjen og testet positivt den 11 mai. Tok to tester, en vanlig og en med ukeindikator som viste 1-2 uker. Var hos jordmor den 2 juli og hun mente jeg var 6-8 uker. Hun kjente ikke på magen! Jeg er andregangsgravid og kjenner at det bobler i magen allerede nå. Og jeg er "ganske" sikker på at det er babyen, husker det fra siste svangerskapet. Jeg har fått tidlig UL 31 juli, men lenge å vente uten å vite sikkert hvor langt man er på vei.... Kan noen hjelpe meg ? Hvor mange uker er jeg på vei? Takk på forhånd!
Nikamo Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Hvis du testet positivt 11. mai, så vil jeg tippe at du er 11-12 uker på vei jeg. Det kan i hvert fall ikke stemme det jordmor sier, for da hadde du jo ikke fått positiv test så tidlig!
Storm11 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2012 Takk for svar Finner det ut den 31 juli, men det er jo noen dagers ventetid....
Ludviksmamma Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 min viste også 1-2 uker gravid, da var det 2 uker siden jeg hadde egg-dag, men det ble regnet som 4 uker gravid, jmfr syklus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå