Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 For noen år siden mistet et nært vennepar av oss en av tvillingene sine pga at de var så prematur. Idag har vi vært i selskap til gutten som overlevde og som er et mirakel! Alle gratulerte og koste seg, men jeg tenker også på den som ikke fikk være sammen med oss. Hadde lyst til å si det, men var redd jeg skulle "minne" henne på det -seøv om hun sikkert har tenkt på det hele dagen. Vil ikke at de skal tro at han er glemt selv om han ikke er her lengre. Kan jeg sende en melding med et hjerte for hvert barn, også han som ikke er her? Blir det dumt?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Helt enig med de andre! Regner med at venninnen din selvsagt tenkte på der barnet i dag, men at hun sannsynligvis ikke ville si noe om det for å "ødelegge" stemningen og dagen for bursdagsbarnet og dere andre gjestene. Tipper at hun blir glad for omtanken og at flere enn henne husker.
gutt11spire12 Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Enig med de over, sikkert godt for henne og vite at han blir minnet av andre også.
Glajenta ♥ Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Jeg tror din venninne hadde satt veldig pris på at den gutten som døde også ble husket på på bursdagen sin. Du ripper ikke opp i noe, en mamma som har mistet sitt barn har alltid barnet med seg i tankene - og spesielt på en slik merkedag.
Firekids Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Ikke glem!! Hun har garantert tenkt på det. Man glemmer aldri barnet sitt. Uansett.
Gjest stårma Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 send henne melding! bedre å vite at andre også husker og tenker på det, så føler man seg ikke så alene. veldig trist når alle unngår å prate om det for å skåne. å si at du tenker på den andre tvillingen som døde på bursdagen, er en fin tanke. hun tenker nok på det hele tiden selv også
Gjest Heartbroken Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Vi har "bare" hatt en årsdag for vår lille engel, men jeg vet hvor stor pris jeg satt på at venner og familie husket på dagen og sendte oss gode ord og tanker. Det er nok en svært kontrastfull dag for foreldrene, gleden over barnet de har hos seg og sorgen over barnet som aldri får oppleve en bursdag, og jeg er helt sikker på at de vil sette stor pris på et tegn fra deg om at du ikke har glemt den lille som ikke fikk leve. Sorgen over å miste et barn kan være ensom, for til tross for all medfølelse og varme, går livet videre for de rundt oss, og vi kan føle oss ganske alene om sorgen.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Gråt en skvett da jeg leste innlegget ditt. Kan ikke tenke meg noe verre, enn å klare å feire på en sorgens dag. Er nok utrolig tøft for moren å holde masken gjennom selskapet. Bra du ikke nevnte noe der, men ville sendt mld. etterpå, hvor du også kan si at du er der for henne om hun trenger noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå