Studine mevik Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Ja overskriften hører mer hjemme på anonym, men det var den beste beskrivelsen av mannen min akkurat nå. Er ikke sint, bare litt irritert. På kvelden har den trassige sønnen på 3år en tendens til å fly ut i stua ørten ganger før han skjønner at nå er det natta, derfor lukker jeg døra inn til veslemor sånn at hun ikke skal våkne så lett av storebror som bråker. Gubbejævelen klarer da å la døra stå åpen etter at han hadde vært inne for å hente seg en genser og neste gang trassungen kommer ut døra si så våkner selvfølgelig veslemor, så nå vi virkelig få gjort noe med rommene her så velsemor kan få sitt eget rom med lukket dør på natta og babycall og siden hun skal få rommet til storebror og storebror skal få nytt rom så er det bare å glede seg til å male. Maling må kjøpes til mandag og stoff til gardiner. Male og sy gardiner, halleluja! Og ja hele innlegget passer vel også bedre inn på anonym, men skitt au....
Prinsesse Brødhue Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Føler med deg! Her sitter jeg i 2 etg. å prøver å få snuppa til å sove. Da hun endelig har sovnet går mannen i trappa for å hente noe. Trappa knirker veldig og snuppa våknet igjen. Og nå sitter jeg stuck her til hun sovner. Tørst er jeg og..
Gjest Kira med en av hver Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Sånn kan vår datter på snart 3 år gjøre også. Heldigvis ganske sjelden at hun står opp, men kan gjerne synge av full hals en times tid etter at hun har lagt seg. Forsøker å si at hun må dempe seg, men etter to minutter er det glemt. Ellers så har vi også en hund som bjeffer når det ringer på døren, og det er jo gøy... Men det blir heldigvis ofte bedre. Eldste min våknet av ALT tidligere, men nå må det et jordskjelv til :-)
Studine mevik Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2012 Veslemor våkner ikke av vanlig bakgrunnsstøy, men er spesielt var den første timen etter hun er lagt før hun kommer inn i litt dypere søvn, så når storebror litt klønete skal åpne døra(han er jo ikke så høy ennå, så lager litt lyd når han åpner) for så å trampe i gulvet gjennom gangen som skiller soverommene fra stua så skjønner jeg godt at veslemor våkner, men det går som regel greit hvis døra er lukket. Eller når han ligger og sparker i veggen som deler vårt rom med hans rom. Da også kan det fort bli liv og røre her Sånn kan vår datter på snart 3 år gjøre også. Heldigvis ganske sjelden at hun står opp, men kan gjerne synge av full hals en times tid etter at hun har lagt seg. Forsøker å si at hun må dempe seg, men etter to minutter er det glemt. Klassisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå