Pix Skrevet 9. juli 2012 #26 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er jo tydelig at hun/han ikke var trøtt nok. Kjempefint at dere har funnet en metode som hjelper henne å finne søvnen selv. Det er best for alle i det lange løp. Skjønner ikke helt poenget i krangelen her:/ Lykke til videre med den lille:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952676-ang-legging-jeg-f%C3%A5r-helt-vondt-inni-meg/page/2/#findComment-144380046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 12. juli 2012 #27 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg har ikke noe sansen for "sove Karin", men folk har jo ulik mening om ting. Det jeg synes er rart er at dere valgte å flytte henne på eget rom når hun tydelig viste tegn til å trenge dere mer? Dvs hun våknet oftere og ville "sjekke" at dere fortsatt er der, og hun trengte mer kos; våknet oftere... Sånn var hun vår også en periode når separasjonsangsten begynte, og da måtte vi rett og slett bare gå inn til henne mer, og trøste mer om natta. Det verste vi kunne gjort da hadde vært å legge henne for seg selv. Kanskje vi kunne få sovet bedre, men det handler tross ikke om oss nå, det handler om henne. Det gikk over etter en stund, og nå sover hun natten gjennom som oftest, fortsatt på vårt rom. Hun skal flytte over til sitt rom etter ferien, da hun er et år, og nå trenger hun oss veldig sjelden i løpet av natta. Altså er hun klar. Jeg trykket liker når jeg leste innlegget til Nille! Og må si jeg ble veldig overasket over hvordan du HI slaktet det lenger ned i tråden! Greit nok å være uenig! Men makan til slakting! Hvis noen var usaklige i denne tråden, så var det du HI! Jeg leser sove innlegg for å få litt tips, og jeg liker å høre ALLES erfaringer! Da kan jeg tenke gjennom hva jeg synes passer oss best, og gå for det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952676-ang-legging-jeg-f%C3%A5r-helt-vondt-inni-meg/page/2/#findComment-144387089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå