Gå til innhold

Sommer, sol og nytt profilbilde! ...nei, vent...

Anbefalte innlegg

Gjest Mentha
Skrevet

..jeg er så sommerlig om dagen, og tenkte jeg villle ha et bilde som inkorperer mitt kjære navn sammen med sommeren, som endelig meldte sin ankomst i et par dager. Men der ender idyllen, for det ser da slettes ikke ut som om dib har fått med seg at jeg vil ha nytt utseende (på lik linje med skrotten, som bare fortsetter å motarbeide mine ønsker om å bli tynnere uten å gjøre noe for det).

Eller er det så enkelt som at det tar litt tid før endringene er synlige, som det så fint heter. Det gikk da så fint før (å bytte profilbilde altså)!

Nå haster det litt, for hos oss er jo sommeren snart over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har is i glass som profilbilde :)

Gjest Mentha
Skrevet

Har jeg? Jøss. Bare jeg selv som henger etter da altså, det er jo ikke uvanlig.

Takk for oppklaringen :)

Skrevet

Jeg ser ikke noe is i glass.....

Og hvor er den sola du skryter av? Jeg vil også ha en sånn sol som det snakkes så mye om

Gjest Mentha
Skrevet

Ja jeg har sendt den videre nå, i bytte mot litt sårt tiltrengt regn. Nå er det jo opptil flere dager siden siste skur.

Skrevet

Takk, da venter jeg på sola. Hvor lang tid regnet posten med å bruke før den kommer fram da?

Gjest Mentha
Skrevet

Nei det er uvisst. Du vet, det er ferieavvikling på gang, og vikarene vet ikke alltid hvor ting skal hen. Så for alt vi vet ender sola opp i Russland, og vi er stuck med regnvær resten av sesongen.

Gjest sug lut
Skrevet

Posten er jo nedlagt. Mutter må kjøre ti km for å komme til et postkontor dersom hun får pakke, og selv postkassa for å sende brev - den ene enslige stakkars kassa som var igjen innenfor en par km radius - har de nå tatt bort. Og brev fra Oslo til Bergen som tar fjorten dager? Da kunne jeg jo gått sjøl.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Is i glass du liksom, jeg har dårlig syn du har ren tekst som bildet i mine øyne...

Kanskje det tar før eig ser det, jeg ser aldri mine endrede bilder her på dib før etter en uke! Liker ikke å holdes utenfor:( men får

Snart se ditt nye bilde jeg også skal si ifra

Om en ukes tid jeg:)

Gjest Mentha
Skrevet

Takk for det, Luten :)

Ja jeg får kanskje se det selv en gang også. Det er forresten mint-is, med mintsjokolade, ergo sommer-Mentha. Tentke det passet så godt i varmen. Men, så ble det plutsleig litt feil igjen, for i dag er det bare 13 grader ute, og ikke fullt så fristende med is. Må snart ha nytt bilde med ullsokker på.

Skrevet
Takk for det, Luten :) Ja jeg får kanskje se det selv en gang også. Det er forresten mint-is, med mintsjokolade, ergo sommer-Mentha. Tentke det passet så godt i varmen. Men, så ble det plutsleig litt feil igjen, for i dag er det bare 13 grader ute, og ikke fullt så fristende med is. Må snart ha nytt bilde med ullsokker på.

Du kan få låne en sko av meg, hvis du vil! ;)

Skrevet

Takk for sola, posten kom med ekspress og sol fikk vi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...