Gå til innhold

Sykhetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskuterer hva som er normalt eller sykt med et par venninner, og her er ett av casene vi ikke enes om:

En voksen mann spiser lunsj med kona, svigerforeldrene og unga på kafé. Han går på toalettet, onanerer, har utløsning i søppelbøtta, vasker etter seg og seg selv, før han går tilbake til de andre.

Fyr løs: Normalt eller unormalt?

Jeg syns det høres helt greit ut, selv om det ikke er sånn jeg løser familietragedier :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt, men ikke sykt.

Gjest sug lut
Skrevet

Null stress. Men med mindre det er et tenkt case, hvordan vet man om det?

Skrevet

Han forteller det i ettertid. Det er en reell situasjon som har skjedd :)

Gjest sug lut
Skrevet
Han forteller det i ettertid. Det er en reell situasjon som har skjedd :)
Aha. Jeg synes faktisk det er verre enn handlinga :)
Skrevet

Må man, så må man ;) er vel helt greit, litt mer spesielt at han sa det etterpå da..

Skrevet
Må man, så må man ;) er vel helt greit, litt mer spesielt at han sa det etterpå da..

Han fortalte det vel ikke til dem han var på kafé med, men historien har blitt fortalt senere til kompiser :)

Gjest sug lut
Skrevet
Han fortalte det vel ikke til dem han var på kafé med, men historien har blitt fortalt senere til kompiser :)
Ah. Da er det ikke noe som helst galt med ham, synes jeg.
Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg ser liksom ikke for meg at jeg kunne ha vurdert å gjøre det samme, men det er ikke noe jeg vil definere som sykt. Stusser mer på at han gjenforteller historien, for hadde jeg gjort det samme, hadde det ikke blitt videreformidlet.

Gjest sug lut
Skrevet
Jeg ser liksom ikke for meg at jeg kunne ha vurdert å gjøre det samme, men det er ikke noe jeg vil definere som sykt. Stusser mer på at han gjenforteller historien, for hadde jeg gjort det samme, hadde det ikke blitt videreformidlet.
Jeg tror det er den ene (av to) store forskjeller mellom menn og kvinner. (Den andre er at kvinner ikke alltid har en fis på lur.)
Gjest Siklerotte
Skrevet
Jeg tror det er den ene (av to) store forskjeller mellom menn og kvinner. (Den andre er at kvinner ikke alltid har en fis på lur.)

Haha! Så veldig sant.

Skrevet

Interessante svar :) Hehe... jeg lar bare denne leve for seg selv, uten for mye innblanding.

Skrevet

Jeg må jo kommentere at jeg alltid har en fis på lur(selv om det egentlig ikke er sant) bare fordi du mener at kvinner ikke har det. Det er ren og skjær trass, har lært av vår 3år gamle sønn.

Over til hovedemnet: jeg tenker javel så gjorde han det, det driter da jeg i. Noe må man vel gjøre for å ikke irritere seg grønn over svigers innimellom

Skrevet

Høres ut personen ikke klarer å være tilstede i øyeblikket, men har fokus på sin person og sine behov i stede for være i samtale med sine nærmeste. Kan være at personen har utilfredstilte lyster og spesielt siden "opplevelsen" ble delt i etterkant.

Skrevet

Jeg tror seriøst aldri jeg har fortalt noen om når og hvor jeg har onanert. Og jeg har til gode å få behov for å "tømmme" meg når jeg er i selskap med svigeraforeldrene mine. Er dette en manneting jeg burde vite om? Bør jeg bekymre meg over hva gubben styrer med på dass når foreldrene mine er i nærheten?

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Først tenkte jeg det må være vanskelig å tenne med svigermor og unger ventende på deg rett ved.. Men så kome hjem på hva jeg gjorde på di i mattetimene på ungdomsskolen, og kom frem til at siden algebra ikke er sexy det heller kan man tenne overalt... Må man så må man, han er bok like hel V som resten;)

Skrevet (endret)

Godt å se at vi krangledamene mer eller mindre er enige om dette. Man trenger ikke over- og ihjelanalysere alt som skjer under beltestedet, tenker jeg :)

Endret av Mor Løvehjerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...