Mamma med 2 små Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hvor gamle er dere? Hvor gamle er barna? Og hvordan ser en typisk helg ut for dere?
Lille- MO Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 26, lillegutt er drøye 15 mnd En typisk helg for oss er handling, spise god mat, dra bort på besøk, leke ute og ellers kose oss inne I det siste har vi ofte grillet på kvelden sammen med besteforeldrene(som er naboene våre).
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 32, mannen 39, ungen 3. I helgen sover vi lenge, spiser sen frokost, handler på lørdagen der vi koser oss med is og vafler på kjøpesenteret, går tur, koser oss i hagen eller bare innendørs, besøker besteforeldre eller andre eller tar en tur på hytta. Enkelte helger overnatter snuppis hos besteforeldre mens vi foreldre nyter barnefri og hverandre, og i sjeldne tilfeller drar en av oss ut med venner- eller sammen.
BikkjeBisk Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 21. Datter på 2. Helgene våre er det på dagtid som regel mye utekos med jenta vår og hundene (kjører hundespann). Kvelden må tilbringes i sofaen mens jeg ligger i armkroken på gubben. Blir ikke bedre helg enn det!
VinterSol+2 Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 28, mannen er 29, barna er 5 og snart 3 og siste blir født i september. En typisk helg for oss... Sløv morgen , lang frokost, ukeshandling på lørdager, besøke familie, gå tur... Kanskje en kafetur eller picknik om sommeren, aketur el om vinteren..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 38, mannen er 42. Barna er 3, 5, 8 og 11 år. Lørdagen går gjerne til felles handletur, ting som skal gjøres, ærend som må fås unna, kanskje en bytur e.l. Lørdag kveld er gjerne kos med tv, snop, brettspill eller noe sånt Søndagen tilbringes gjerne ute, ski, aking, stranden, skogen e.l. Ofte har vi besøk på ettermiddagen, svigerforeldre, foreldre, søsken, venner e.l. Noen ganger har vi besøk av barnas venner i helgene, kanskje overnatting.
Tauriel Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 24 og jentungen 1 år (hun hadde bursdag i går *stolt*) Helgen er slaraffen, gjør minst mulig, ut på tur, handle litt, dra på besøk, sove lenge. Har jeg barnefri så er det ut med venner og party
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 25, barnefar 36. Baby 1år + to eldre stebarn. Helgene går stort sett med til slappe av og rydde/vaske litt. Går gjerne lange turer om det er fint vær:)
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er 29, Gubben 30 og go'bebien er 3 1/2 mnd. Vi har tatt en kattevask hjemme, handlet og pyntet flasker og vasket litt klær i dag, leide film til kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå