Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 sånn at man feks sitter i sofan og plutselig får skikkelige tak, eller mens man er ute og handler ,ligger og slapper av ogsånn? eller starter den og litt og litt så man skjønner hva som skjer før det tar helt av? venter og venter og er så spennt =)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Den byggers seg radig opp i åpningsfasen. Tar tid å utvides fra 0 til 10 cm.
VinterSol+2 Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Førstegangsfødsler skjer sjelden som på tv, for å si det sånn;) Min første begynte med svaaaake mensmurringer som gradvis ble sterkere og hyppigere, men de første par timene så kunne jeg fint sitte p kafe og skravle, liksom... Tredje fødsel begynte litt mer rett på, men den begynte på natta mens jeg sov, og det er visst det vanligste.
På vei igjen <3 Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Min første bagynte med vannavgang. Da er det ikke noen tvil
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Gikk rett på her. Ingen forvarsel og babyen kom etter ca.3 timer
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Mine fødsler stater med vannavgang og rier med 20 sekunders mellomrom, så svaret er vel: ja det kan det, men tror ikke det er veldig vanlig.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 med nr to skjedde ting ganske så brått ja. Jeg satt i godstolen og leste, og plutselig kom der en vond ri. Etter 3 timer var ungen ute. Så det var som på film. Nr en bygde seg opp over noen timer, men jeg skjønte med en gang hva det var.
Ei rosa og en blå:) Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Med nr 2 gikk det veldig fort. Fra første rie til babyen var ute tok det ca 3 timer. Ble faktisk født i ambulanse.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Min første fødsel startet med et smell, vannet gikk og vips hadde jeg kraftige rier hvert 6.-7. minutt, ingen tvil om hva som skjedde nei, og det kom helt plutselig. Med andremann var det annerledes, da begynte det med murringer og kynnere som ble mer og mer regelmessige og kraftigere i løpet av dagen. Vannet gikk ikke før jeg hadde en åpning på 8 cm, da gikk det når jordmor skulle sjekke hvordan det lå an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå