Gå til innhold

Er det noen her som har vært sammen med en psykopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener min eks er psykopat og jeg sliter nå i tiden etterpå med ulike ting for å komme meg videre.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg har kunnet vært så dum og trodd på denne mannen og han har lurt meg på veldig mange områder. Jeg sliter også med at jeg rett og slett syns det er faut overfor andre at jeg har vært sammen med denne mannen.

Visst noen andre har erfaringer med slike forhold og kommet dere videre så vil jeg gjerne høre hvordan dere har klart å bli ferdig med det.

Håper noen kan komme med noen erfaringer og synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg mener min eks er psykopat og jeg sliter nå i tiden etterpå med ulike ting for å komme meg videre. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har kunnet vært så dum og trodd på denne mannen og han har lurt meg på veldig mange områder. Jeg sliter også med at jeg rett og slett syns det er faut overfor andre at jeg har vært sammen med denne mannen. Visst noen andre har erfaringer med slike forhold og kommet dere videre så vil jeg gjerne høre hvordan dere har klart å bli ferdig med det. Håper noen kan komme med noen erfaringer og synspunkter.

Hva legger du i å være en psykopat og hva har din x gjort mot det ?

Ikke vondt men, men synes mange bruker dette ordet litt uforsiktig ...

Skrevet

Det eneste jeg kan si til deg er at du må ta tiden til hjelp, og slutte å tenke på at det er flaut. Er så mange som har vært i samme båt desverre.

Var selv sammen med, utrolig sjarmerende, men han ødela meg helt. Etter to år så hadde jeg ikke peiling på hvem jeg var lenger. Det som fikk meg til å få han slengt på hue og ræva ut! Men endte desverre i at han tok hevn på en grusom måte. Endte med sykehus og politi og masse bråk etterpå.

Det tok meg hele to år før jeg fant meg selv og kunne si at jeg kunne legge litt av det bak meg.

Det vil nok altid være i bakrgrunn for fremtidige menn, men jo mer lærdom jo bedre. Brent barn skyr ilden...

Nå har en funnet en nydelig mann og har en liten gutt på vei.

Men det tok noen år og mye tenking og prøving før jeg kom meg ditt jeg er idag :)

Ikke stress med å legge det bak deg, bruk tiden som sakt :) Syns du det blir vanskelig er jo psykolog noe å anbefale. Bare det å prate med en person som ikke dømmer deg på noen måte og som kan komme med innspill og synpunkter du kanskje ikke har tenkt på :)

Håper det blir bedre :)

Skrevet

Hvis det eneste problemet er at du er flau så er du heldig.

Jeg ble psykisk nedbrutt etter psykisk terror i 1 år.. bra igjen nå 3 år etter da..

Skrevet
Hvis det eneste problemet er at du er flau så er du heldig. Jeg ble psykisk nedbrutt etter psykisk terror i 1 år.. bra igjen nå 3 år etter da..

beklager litt distre her.. ser at du skriver du sliter med forskjellige ting.. det går over, det er bare å ta tiden til hjelp og bruk venner :)

Skrevet

Ja, det har jeg så absolutt. Har tidligere skrevet flere innlegg om det. Han har hatt besøks/kontakt-forbud nå til 1.juni, men nå er han begynt på'an igjen. Er på møter med barnevernet for å ordne samvær med tilsynsperson, men han gjør fremdeles alt for å ødelegge livet mitt.

"Når eksen (bf) har EKSTREM kjærlighetssorg."

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?/topic/143443150-redir/

"Tror jeg har vært sammen med en psykopat!! Blir IKKE kvitt han!"

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?/topic/143542930-

"Hvis en person står utenfor stuevinduet stort sett hver morgen.."

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143634937-hvis-en-person-star-utenfor-stuevinduet-stort-sett-hver-morgen/

Skrevet

Bruk tia til hjelp...var "fanget" i 5 år med en slik en.. slet med mareritt og hevntanker og sinne,problemer med å sovne pga jeg lå å konstant tenkte på hevn og sinne på alt jeg fant meg i fra han..Skulle mye til for å få meg til å le og var ikke en munter person akkurat..Satt ofte lenge å ventet på tillatelse fra nykjæresten på å dra ut,dra på jobb,gjøre diverse ting..Gammel vane vond å vende men det gikk :)

Tenker fremdeles på han hver eneste dag men er ikke like sint lengre å er ikke så hevngjerrig enda..

Dette er da snart 7 år siden jeg kom meg bort fra han..tiden leger alle sår...jeg var også å fikk akupunkturhjelp mot psykiske problemer jeg hadde ang denne personen,hjalp myyye..ble kvitt marerittene jeg hadde så altfor ofte..

Masse lykke til..prøv akupunktur eller/og psykolog..hjelper å prate om det med utenforstående :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...