Snuppelupp1988 Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Under hele svangerskapet har jeg sliti med rastløse bein. Kun høyre beinet, men nå er det begge beina og armene og dette kan holde på i flere timer før det gir seg eller jeg sovner av utmattelse. Og klarer jeg å sovne, fortsetter jeg å røre på meg i søvne, som da kan føre til kramper i leggene. Merker ikke dette selv, men partneren min våkner flere ganger av at jeg kan gråte i søvne av krampene eller bare irritasjon pga rastløsheten. Går utover min søvn, men også hans. Han blir jo så fortvila stakkar. Er det noe jeg kan ta mot dette eller noe som kan gjøre at det ikke skjer så ofte? Takk for råd på fohånd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Du kan ta et kosttilskudd med magnesium, og det virker faktisk. Pass på at tilskuddet inneholder kalk/kalsium også, ellers tas det ikke like godt opp i kroppen.
trestjerner Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Magnesium funker ikke for meg. Her er det kun nedkjøling som funker. Står i iskaldt vann i badekaret før jeg legger meg. Kanskje vanskelig å kjøle ned hele kroppen da... Hørtest veldig plagsomt ut. Håper du finner noe som fungerer :-)
Tunfisken Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Sliter med dårlig blodomløp og rastløse bein til dagen, og nå med graviditet er det begynt å ta seg opp igjen... Gruer meg til det du forteller blir min hverdag igjen sånn som sist..... :/ Magnesium hjelper litt så prøv det. Jeg kjøpte en B-vitamin bombe som også inneholder magnesium og folsyre på helsekosten som jeg håper skal ta det litt. Lykke til!
Snuppelupp1988 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2012 (endret) Sliter med dårlig blodomløp og rastløse bein til dagen, og nå med graviditet er det begynt å ta seg opp igjen... Gruer meg til det du forteller blir min hverdag igjen sånn som sist..... :/ Magnesium hjelper litt så prøv det. Jeg kjøpte en B-vitamin bombe som også inneholder magnesium og folsyre på helsekosten som jeg håper skal ta det litt. Lykke til! Takk Unner ikke min værste fiende dette her. Så skal prøve det som kan prøves... Ellers blir det noen lange uker igjen... Lykke til du å Endret 7. juli 2012 av Snuppelupp1988
Snuppelupp1988 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2012 Takk for gode råd. Hatt tre herlige netter med nesten ikke noen plager Begynte på folinsyre igjen, drukket mye melk Prøvde også ut kjerrig rådet til min farmor og la tre jern kniver under madrassen. Så skal fortsette sånn ukene fremover Alt må prøves
Happy-Mama:) Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Her hjelper det kun om mannen (eller jeg selv da...;p) masserer leggene mine med Ice Gel eller Tigerbalsam (Ice Gel er best). Tar magnesium men føler ikke det hjelper meg noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå