Gå til innhold

Spedbarn ni uker, plutselig blitt så skrikete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som han skriker fordi han har vondt. Han kan smile og pludre innimellom, men mye mindre enn tidligere dager. Han sover 20-30 minutter av gangen, men når jeg gikk med han i bæresjal i dag, sov han nesten to timer. Bæsjet er normal, men litt hyppigere. Han er ikke øm i magen, har massert han med "kolikkmassasje" i tilfelle det var luftsmerter. Han promper i det hele tatt mindre enn han har gjort. Temp var 37.6 i morges, og 37,8 nå. I natt var det fælt, han var ken hver time/45 min, skrek og var urolig som jeg aldri har sett han. Når melka kom, slapp han puppen, så det virket ikke som om han var sulten. Han blir svett og litt klam enkelte ganger, men da når det er lenge siden han har sovet og han spiser.

Syns jo veldig synd i han, i tillegg er jeg på randen av søvnmangel. Har en treåring som våkner på natta igjen, og da selvfølgelig når mini sover.. Mannen tar han, men jeg våkner likevel. Dessuten er jeg livredd for at dette vedvarer. Hadde en veldig gråtete og urolig førstemann, og forholdet holdt nesten på å ryke.

He he, ser at beskrivelsen av mini burde rettes legevakta, men er redd for åvære hysterisk mamma. Er tross alt tobarnsmamma, og han virker grei i almentilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...