Gå til innhold

Strekke håret på barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på fire år som fikk prøve (jeg gjorde det, såklart..) rettetanga mi for en mnd siden vi skulle i bursdag. Hun har vanligvis krøllete hår, verdens fineste :-) hun var over gjennomsnittet kry over det fine håret hun fikk, og vil gjøre dette i kveld når vi skal i 50 års dag, jeg sa jeg måtte tenke på det..

Hva synes dere? Er jeg helt på jordet om jeg stritter håret til jenta mi på 4? Har skikkelig ghd tang og god varmebeskyttende spray. Jeg har sagt til ho at ho har verdens fineste hår og er mye finere med det enn stritt, men ho er ei sta lita frøken som elsker å pynte seg og føle seg vel :-) Bør jeg sette foten ned og si nei eller er det ok en gang i ny og ne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun er gammel nok til å ha sine egne meninger, og dette er noe hun selv virkelig vil, tenker jeg at det er greit en sjelden gang :)

Skrevet

Ser ikke at det skal være vesensforskjellig fra krepptanga som var obligatorisk når barn skulle pyntes på 80-tallet.

Hun ser vel at du bruker den når du skal pynte deg og vil gjøre det samme..

Skrevet

En gang i ny og ne synes jeg det er helt greit :) Så lenge hun føler seg vel, og du ikke presser henne ser jeg ikke problemet. Du har jo selv valgt å gjøre det en gang før- så da får du nok ikke fred :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...