Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Jeg vet jo og har ALDRI dekka åpningen på vogna med et teppe og det kommer jeg aldri til å gjøre. Men nå la jeg et helseteppe over halve åpningen så halve åpningen er "åpen". Det blåser og jeg har ikke sjangs å få ungen til å sove andre steder enn i vogna idag. Tenner er på gang og hun er utslitt stakkar, men får ikke sove andre steder enn i vogna og den må stå ute om ho skal sovne i den. Er det helt feil av meg og ha ene siden på åpningen åpen og andre dekket? Har sjekka inni vogna flere ganger og det er ikke kjempe varmt eller noe slikt
ale.con Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Er nok mer snakk om at oksygenet i lufta blir "oppbrukt" enn at det blir for varmt. Men så lenge det er åpent på halve går det nok helt fint:-) Håper ho får sove godt:-)
HeltAnonym Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har hengt et helseteppe slik at det henger nesten halveis ned fra kalesjen, dette for at guttungen ikke skal få sola midt i fjeset når han ligger å sover. Så lenge teppet ikke dekker hele vogna og der er god lufting, så går det nok bra skal du se
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Ja, det gikk nå bra Ho sov godt og leka lenge etterpå
VinterSol+2 Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Det går fint å dekke litt av åpningen. Men på vinteren skal du være obs på temperaturen, dersom det er for kaldt vil nemlig ikke oksygenet bli sirkulert godt nok, og da kan barnet få for lite oksygen (men små babyer sover jo uansett ikke ute i kaldere enn ti minus..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå