Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hva gjør jeg? Jeg har gått til frysebehandling i 6 måneder, men den siste slipper jo ikke taket!! Og hva så jeg i dag morges? Jo, det har kommet en til! Sukk:( Nå rekker jeg kun en behandling til før jeg reiser og kan jo ikke akkurat regne med at de forsvinner. Hva gjør jeg da? Ingen bading på meg i basseng? Er så utrolig lei det vortestyret! Har aldri vært på badeland med jenta mi en gang fordi jeg er redd for å smitte noen. Hun er 4,5 år. Plaster har jo en lei tendens til å falle av i vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå