Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Den siste uka har jeg svettet noe sinnsykt på hele kroppen og ansiktet. Til og med i dag når det regner og er 15 grader siler svetten. Det er så ille at jeg må bytte klær flere ganger om dagen og føler meg uren 10 min etter en dusj Føler jeg har konstant heteslag! Svetting har aldri vært noe problem for meg før, heller tvert om, har aldri fått en våt ring under genseren etter trening engang
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Vet ikke hvor gammel du er men min søster (som bare er 40) begynte å slite med dette i fjor og viste seg ho var på vei inn i overgangsalderen
Suretær Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Er du gravid? Da er det jo ganske normalt. Ellers kan det være du mangler magnesium. Prøv det!
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Søstera mi har også samme problemet. Hun er litt eldre enn deg, men heller ikke gammel nok til overgangsalderen. Hun trodde det var noen hormoner som gjorde det. Hun ble slik i den siste graviditeten sin og har vært sånn siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå