Gjest uni kum Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Vi bor litt nærmere Namsskogan familiepark enn Hunderforssen. Men det har liten betydning i forhold til hva vi vil velge... Vi har aldri vært i Namsskogan, vi var i Hunderforssen for 2 år siden. Sønnen er 6 år. Hva anbefaler dere? Været ser ikke ut til å være særlig bra fremover heller.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Jeg ville valgt begge deler. To ganske forskjellige parker. Jeg har vært begge steder og likte meg utrolig mye bedre på Namsskogan enn Hunderfossen.
vaffeljernet <3 Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Vanskelig å si, der er to veldig forskjellige parker. Tipper dere kommer til å få det fint uansett hvor dere drar. Skjønner at jeg ikke er særlig mye til hjelp, men begge stedene er fond familieparker! Dra til den dere ikke har besøkt før.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Jeg personlig likte meg mye bedre i Hunderfossen da jeg var lita. Ikke så mange år siden egentlig, og det er ikke så mye som har forandret seg siden den gang. Men er jo verdt å prøve Namsskogan for å se hva dere liker Det er to helt forskjellige parker, hvor de tilbyr forskjellige ting. Selv om jeg likte Hunderfossen best- er det ikke sikkert dere gjør det. Ferien blir super uansett =) Dra og kos dere mye! Er topp med nye opplevelser
Gjest uni kum Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Hmmm, det var jo til hjelp, hihi kjøper litt den med at vi har jo ikke vært i Namsskogan. Men vi trives veldig godt i Lillehammer elle melle... Begge to blir det nok ikke, dessverre...
vaffeljernet <3 Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Dere får en fin opplevelse uansett hva dere velger! La tilfeldighetene avgjøre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå