Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 jeg skal servere i bryllupet og være med på kake/kaffe +fest. bruden sier jeg ikke skal kjøpe gave siden servering er gave nok ,men jeg vil kjøpe en liten ting i tillegg. noen tips ? tenkte bare på 2-300 kr eller noe. eller virker det bare rart å gi så lite...
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Er du ikke gjest når søsteren fin gifter seg? Jeg synes den er merkelig.. Til søsken ville jeg brukt litt mer enn til venner..
skinnfilla Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 hun er ikke søster det er datteren til pappas nye dame:)
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 hun er ikke søster det er datteren til pappas nye dame:) Ok, jeg ville reservert ordet stesøster til en som er blitt en del av fåmilien, og da synes jeg man skal behandles som de øvrige familiemedlemmene. Vi bruker bare begrepet forskjellig. Da ville jeg gitt "en oppmerksomhet", som mormor kaller det. 2-300 kr passer i et bryllup i den konteksten.
humlesurr Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Har de lagt ut ønskeliste? Kanskje du får en ide av å se på den? Du kan også ta et fint bilde av de i kirken. Print det ut og sett det i en fin ramme på gavebordet før de ankommer selskapslokalet.
skinnfilla Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 hun er ikke søster det er datteren til pappas nye dame:) Ok, jeg ville reservert ordet stesøster til en som er blitt en del av fåmilien, og da synes jeg man skal behandles som de øvrige familiemedlemmene. Vi bruker bare begrepet forskjellig. Da ville jeg gitt "en oppmerksomhet", som mormor kaller det. 2-300 kr passer i et bryllup i den konteksten. fordi at stesøster er enklere og skrive enn datteren til pappas nye dame;) men takk for svar "stjerna"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå