Gå til innhold

Kan jeg sende en melding til han i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige fredag traff jeg en flott mann ute på byen. Dum som jeg var (med alkohol innabords) så ble jeg veldig pratsom og påtrengende men kvelden endte med at jeg ble med han hjem. Ble der til dagen etter og da vi var hjemme hos han pratet vi en del og fant ut at vi hadde mye felles. Vi hadde det veldig koselig.

Jeg skrev et par meldinger til han etter jeg var kommet hjem og fikk svar på disse. På søndagen skrev jeg også en melding men har ikke fått noe svar tilbake (meldingen krevde ikke noe svar heller) eller hørt noe mer fra han.

Saken er den at jeg har tenkt på han hele uka og har veldig lyst å treffe han igjen. Men i og med at jeg nermest "tvang" meg på han så er jeg litt redd for at han ikke er intressert i å treffe meg igjen men at ha egentlig bare var høflig med meg.

Kan jeg sende han en melding i morgen og hva skal jeg isåfall skrive. Kunne gjerne tenkt meg å fått rettet opp inntrykket litt..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han ta intinativ nå :)

Menn liker å føle at det er de som jakter også :P

Skrevet

Eneste måten å finne ut på om han vil møtes igjen er vel å foreslå et nytt møte :)

Det verste du kan få er et nei.

Send en melding og si at det var koslig å møte han sist helg, og om han er ledig til å gjenta møtet over en kaffe/glass vin e.l. en av de nærmeste dagene.

Sikkert greit å møtes under edru tilstand neste gang :)

Skrevet

Takker for svar:-)

Ja jeg har lyst å møte han edru. Ser jo ikke ut som han tar så mye initiativ og det skjønner jeg jo men han var for flott til at jeg bare skal la det skure å gå og se hva som skjer.

Helt sant, det verste som kan skje er jo at jeg får et nei... Han må jo tro jeg er desperat men det er jeg ikke, jeg likte han bare veldig godt:-)

Skrevet

2 ting her jeg mener kan være grunn til at han ikke viser/mister interesse... bli med hjem første kvelden og fortsette med masse meldinger etterpå (både samme dag OG dagen etter..). Litt desp og lite utfordring for han. Ikke send flere du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...