Gå til innhold

Ok det her er ille...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl er halv 2 og jeg er oppe for å lage mat.. Steker egg og karbonade! Driiitsulten og gravid :P Huff, føler meg nesten ekkel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahha.. Du er nok ikke den første gravide som lager seg mat på natta :P

Skrevet

Hender jeg våkner 4 på natta og må spise noe :)

Skrevet

hehe følte meg bra dum som måtte stå opp pga cravings for food.. Jaja, tipper vel ikke jeg er den første eller siste ;)

Skrevet
hehe følte meg bra dum som måtte stå opp pga cravings for food.. Jaja, tipper vel ikke jeg er den første eller siste ;)

 

et polarbrød med tyttebærsyltetøy, karbonade med ketchup og egg på toppen fortært, skylt ned med culturmelk! nå kan nattugla gå i seng ;)

Skrevet

Her var det foring 04.30 i natt/morges ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...