Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Kl er halv 2 og jeg er oppe for å lage mat.. Steker egg og karbonade! Driiitsulten og gravid Huff, føler meg nesten ekkel!
sayonora Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Hahha.. Du er nok ikke den første gravide som lager seg mat på natta
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 hehe følte meg bra dum som måtte stå opp pga cravings for food.. Jaja, tipper vel ikke jeg er den første eller siste
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 hehe følte meg bra dum som måtte stå opp pga cravings for food.. Jaja, tipper vel ikke jeg er den første eller siste et polarbrød med tyttebærsyltetøy, karbonade med ketchup og egg på toppen fortært, skylt ned med culturmelk! nå kan nattugla gå i seng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå