Gå til innhold

Jeg har glemt å kjøpe mme!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krise! Snuppa på 8 mnd. får alltid mme til frokosten (brødskive). Nå har jeg glemt å kjøpe det. Hva gjør jeg? Går det bra med vanlig melk en gang eller det fy-fy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke krise med vanlig melk hvis du er helt tom for mme, men det er jo ikke anbefalt. Hvis du har noen butikk i nærheten som åpner veldig tidlig på lørdager som kl7 eller noe så kan du jo kjøpe før frokost.

Eller så kan du prøve å servere vann til frokosten

Skrevet

Kan du ikke heller prøve å gi henne vann? Det går sikkert fint om hun ikke får mme en dag:)

Skrevet

Bensinstasjon som er døgnopen... Vet ikke om de har da...

Skrevet (endret)

Det er ikke noe krise, bare gi vann og gå på butikken når den åpner. Det er heller ikke noe krise med noen slurker melk :)

Man kan også blande 50 % juice og vann.

Endret av Mamma`n til Will & Ailo <3
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

det finnes mange døgnåpne apotek om det er helt krise.. Nå vet jeg ikke hvor du bor da...

Apotek har jo nan og semper

Skrevet

Må nok bli vann i såfall. Er alene med henne idag og i morgen for pappaen har reist bort en tur. får gi henne vann til frokost så får vi kjøre i butikken etter frokost :)

Skrevet

Evt lager du velling; kok vann som til grøt, men ha i mindre grøtpulver enn vanlig. Kanskje det kan være en ok erstatning når hun er vant til noe varmt til frokost :) (Siden hun får brødskive ved siden av, så er det jo ikke så farlig at det ikke inneholder like mye næring som skikkelig grøt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...